Citat:
Ursprungligen postat av
ChewBacca2014
Så du menar att tex AB hittat på det påståendet, Intressant undra vad mer dom "hittar på" på den tidningen

Haha ja underbart att när invandringskritiska hävdar att AB inte skriver sanningen så "ser vi spöken", "tar på oss offerkoftan" och andra fantasifulla epitet för att få bort fokus från fakta att de FAKTISKT inte alltid skriver sanningen - vilket de även medgett.
När det passar PK nissarna så kan man dock tydligen utan problem hävda att AB inte skriver sanningen...
Detta speglar debattklimatet i Sverige rätt väl måste jag säga. Omöjligt att debattera mot människor som ändrar spelreglerna vartefter det passar dem bäst. Fakta möts med känslor. Det som gäller i dag gäller inte i morgon för då är det en Sverigedemokrat som sa det.
OnT: AB citerar nog bara pappans FB om jag har förstått saken rätt men vad vet jag, jag är bara en vilsen Sverigedemokrat (vilsen för jag är inte rasist utan bara otroligt kritisk till dagens asyl system och vet inte riktigt vart jag hör hemma då för SD är ju rasister har jag hört..)
PS: Detta fallet visar ju tydligt alla oss "rasister" att det inte alls är fel med Asyl systemet som UPPMUNTRAR till ankarbarn genom att man blir belönad med PUT för att riskera sitt barn. Här fick vi så vi teg