2014-04-29, 07:25
Medlem
Kan karlar ingenting om tjejer? Det är ju vanligt att det kan komma vit gegga när man är upphetsad, likaså när en tjej får orgasm!
2014-04-29, 08:28
Medlem
StyleWarss avatar
Nu ska vi inte vara för hårda mot lillgrabben, toppen att han kan "köra snoppen in och ut fort och långsamt".

Slidsekret ser ut så ibland, som alla säger, utom de andra fjortonåringarna i tråden som tror de är Eddie Meduza Jr. och jätteskojiga.
2014-04-29, 08:41
Medlem
Slints avatar
Det kallas för fittsaft. Fittsaft kommer när kvinnan är upphetsad och kåt. Anledningen till fittsaft är att det verkar som naturligt glidmedel. Man kan som kille slicka upp det med.
2014-04-29, 11:20
Medlem
babydoctors avatar
Måste inflika att svamp i underlivet INTE luktar illa, utan om det luktar apa från tjejen så kan det bero på dålig hygien som t.ex. peta massor, stänga inne muttan i tighta kläder, använda tampong länge, ha vaginalt efter analsex (själv eller med annan) och så vidare..
En del kan även få illaluktande flytningar efter mens av något skäl. Det är i vilket fall som helst inte svamp när det luktar udda.
Edit: Tvätta ofta med tvål kan också leda till obalans, weird as it sounds. Underliv ska inte torkas ut med kemikalier utan mår bäst av att lufta och bara hållas rent med vatten.
Senast redigerad av babydoctor 2014-04-29 kl. 11:23.
2014-04-29, 17:18
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babydoctor
Måste inflika att svamp i underlivet INTE luktar illa, utan om det luktar apa från tjejen så kan det bero på dålig hygien som t.ex. peta massor, stänga inne muttan i tighta kläder, använda tampong länge, ha vaginalt efter analsex (själv eller med annan) och så vidare..
En del kan även få illaluktande flytningar efter mens av något skäl. Det är i vilket fall som helst inte svamp när det luktar udda.
Edit: Tvätta ofta med tvål kan också leda till obalans, weird as it sounds. Underliv ska inte torkas ut med kemikalier utan mår bäst av att lufta och bara hållas rent med vatten.

Om det luktar så är det en bakterie, tillståndet kallas vaginos/slidkatarr

Botas med medicin.

Men nej det krävs lite mekanisk rengöring också, det har varit uppe till diskussion många gånger.

I övrigt skall jag säga att det alltid överallt finns en balans mellan olika bakterier och svampar på huden, vid olika tillstånd så kan den ena ta överhanden. Vid slidkatarr så är det en bakterie som alls inte skall vara där som är boven i dramat. Svampen kommer av att man slår ut de naturliga bakterierna och också miljöfaktorer (varmt och fuktigt) Och därför skall man inte tvätta med överdrivet starka produkter

Däremot räcker inte vatten att lösa upp den kvinnliga smegman, det krävs mekanisk rengöring och intimtvål (det har varit jättediskussioner om kvinnlig hygien, ffa att kvinnor inte vet var urinröret sitter, och får knasiga hygienråd)

Svamp kliar, det gör inte vaginos

OnT så tror jag de flesta är överens om vad det var.
2014-05-03, 11:06
Medlem
babydoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Om det luktar så är det en bakterie, tillståndet kallas vaginos/slidkatarr

Botas med medicin.

Men nej det krävs lite mekanisk rengöring också, det har varit uppe till diskussion många gånger.

I övrigt skall jag säga att det alltid överallt finns en balans mellan olika bakterier och svampar på huden, vid olika tillstånd så kan den ena ta överhanden. Vid slidkatarr så är det en bakterie som alls inte skall vara där som är boven i dramat. Svampen kommer av att man slår ut de naturliga bakterierna och också miljöfaktorer (varmt och fuktigt) Och därför skall man inte tvätta med överdrivet starka produkter

Däremot räcker inte vatten att lösa upp den kvinnliga smegman, det krävs mekanisk rengöring och intimtvål (det har varit jättediskussioner om kvinnlig hygien, ffa att kvinnor inte vet var urinröret sitter, och får knasiga hygienråd)

Svamp kliar, det gör inte vaginos

OnT så tror jag de flesta är överens om vad det var.
Nej, en ska inte tvätta underlivet med tvål. Punkt. Men mekanisk rengöring är absolut viktig.
2014-05-03, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av demotrams
Jag hade min flickvän på besök för några timmar sen och det blev lite rajtan tajtan som sig bör. Vi har inte sett på 3 dagar då vi både jobbar hel tid och studerar halvtid har vi inte så mycket tid över till att träffas. Både bor i var sin lägenhet. Idag när jag höll på med henne märkte jag nåt underligt. När vi låg med varann och jag drog ut snoppen för att retas med henne som jag brukar göra med henne. In och ut med ollonet bara för att sen köra in hela fort och långsamt för att hon ska bli upphetsad. Den här gången idag dvs var det en vitaktig vätska som fastande på min snopp när jag drog ut den. Grejen var att jag inte ens behövde fråga utan endast genom att titta i mina ögon visste hon vad jag tänkte och sa snabbt ''Nej, det är inte vad du tror och tänker att det är'' '' Jag blir så där när jag blir kåt'' Jag blev och är fortfarande jävligt nojig. Har hon varit otrogen mot mig eller kan tjejer producera en vitaktig flytande vätska i slidan? Kan liknas vid salva. Tjejer kanske kan hjälpa mig och reda ut det här.
Svamp, Svampmedel, men eftersom hon sa det är inte vad tror så en bortförklaring, en neger innan kanske
Annars har hon väl flytningar och kanske en könssjukdom.
Vid ägglossning kan det komma en del flytning.
2014-05-03, 11:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Om TS känner sig osäker så får han väl helt enkelt smaka.
2014-05-04, 01:56
Medlem
ajolie3s avatar
Hon har en bakteriell infektion i sidan. Antagligen FÖR Att ni haft oskyddat sex. Det finns en sorts gropar i röret som sperman och urinen kommer från hos män och i dessa gropar är det lätt för bakterier och virus att få fäste, dom skadar inte mannen så länge dom stannar där men kan rubba kvinnans bakteriella balans i slidan så att hon får dessa vitaktiga tjocka flytningar.
2014-05-04, 03:00
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Sperma blir avsevärt mycket mer "klumpigt" vid kontakt med vatten, eller slidsekret.

Har du haft sex med samma brud regelbundet vet man hur gammal sagge som lekt kurragömma i en snippa ser ut.

Slidsekret däremot blir inte klumpigt, kloggigt, utan mer som.....margarin? Det är slätt, i varje fall. Fan ska jag säga, det eller svamp. .
2014-05-04, 16:36
Medlem
insectqueens avatar
Citat:
Det kallas för fittsaft. Fittsaft kommer när kvinnan är upphetsad och kåt. Anledningen till fittsaft är att det verkar som naturligt glidmedel. Man kan som kille slicka upp det med.
Word!! Hon är kåt naturligt glidmedel för hon vill ha kuk! Sluta noja..
2014-05-04, 21:39
Medlem
BatmanLigists avatar
Jag vet inte hur länge andra tjejer upplever att sperman är kvar i fittan, men för mig så rinner den ut direkt jag ställer mig upp, det är oundvikligt. Har hon kanske transporterat sig till dig sittandes från kuk till kuk? Annars finner jag det märkligt att det flera timmar senare skulle rinna ut sperma eftersom den sannolikt redan torkat.

Det är inte konstigt med en vit sörja som rinner ut, men jag tänkte mer att du borde tänka lite logiskt - trodde du att det förvarats färsk sperma i hennes fitta sedan flera timmar tillbaka?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in