Citat:
Ursprungligen postat av
lejescar
¨
Haha

Det är faktiskt fler tjejer än vad man tror som gör såhär, eller har ätstörningar över huvud taget, speciell i tonårsåldern och upp till 25-30. Men jag mår inte dåligt över det? Har du haft bulimi själv eller varför säger du det? Jag vill liksom inte att det ska övergå till något allvarligare, och det har det heller inte gjort på länge så det är något jag själv kan kontrollera...
Jag har haft ätstörningar sedan 11års ålder. I början känns de gött att kunna ha kontroll övet något. Det är egentlige det ätstörningar handlar om. Att kunna kontrollera sig själv. Det blir värre, du kommer inte sluta eller stoppa. Antingen blir du fetare och fetare eller smalare och smalare. Min ämnesomsättning är som en 95årig tants, funkar liksom inte för att jag i så många år har chockat kroppen genom svält, hetsätning, uppkastning och div dieter osv. Du kan inte konrollera dig själv drf spyr du. Träna och ät normalt med mat så går du ej upp.
Du är blind nu, de är vanligt. Men du måste ha hjälp.
Jag gick upp 50kg. Har nu blivit av med 35kg. Hur jävla kul tror du din framtid blir?