2014-04-27, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZZZzzzZZZzzzzzzzz
jag vet inte. jag bara svarade på din fråga

Sant. Tack!
Citera
2014-04-27, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Ja Millan kan vi nog avskriva.
Då finns det bara en M i tråden nu igen då och det ska vara en svensk med en skottskadad i foten, eller?

Ja, om vi utgår ifrån att uppgifterna som lämnats i tråden stämmer. Kan ingen hosta ur sig namnet? Det kommer ändå komma ut här till slut.
Citera
2014-04-27, 23:11
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Har den svenske M en skada i foten? Då saknas det juh fortfarande en skottskadad. M fick jag för mig var den som fick den i nacken/halsen.

Herregud, det här är värre än Bingolotto.

Ja det stämma, my bad.

B blev skjuten i ryggen men bar väst
M blev skjuten i halsen och västen hjälpte alltså föga.
Och sen har vi Foten som var med och sköt in mot B och M och på nåt Darwinistiskt vis fick en kula i foten, där av smeknamnet Foten/F.

Är jag med i matchen nu?
Senast redigerad av rockandrolla 2014-04-27 kl. 23:24.
Citera
2014-04-27, 23:12
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldone2
Ja, om vi utgår ifrån att uppgifterna som lämnats i tråden stämmer. Kan ingen hosta ur sig namnet? Det kommer ändå komma ut här till slut.

Nu blev jag förvirrad igen, jag går och lägger mig och räknar kallt med att ni skakat fram namnen på samtliga inblandade i morgonbitti. Nån i skogås måste väl ha tillgång till internet ?
Citera
2014-04-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Ja det stämma, my bad.

B blev skjuten i ryggen men bar väst
M blev skjuten i halsen och västen hjälpte alltså föga.
Och sen har vi Foten som var med och sköt in mot B och M och på nåt Darwinistiskt vis fick en kula i foten, där av smeknamnet Foten/F är jag med i matchen nu?

Ja, nu sitter jag och du i samma båt iallafall. Med grund av vad som framkommit i tråden. Sen kan det juh visa sig vara mil från verkligheten.
Citera
2014-04-27, 23:33
Medlem
My bad.....

Glöm Milutin B..... Han var visst bara synlig utanför stället i samband med skotten.

M = Marku* Larss*n. Skottskadad.

B ska vara skjuten med mer än fyra skott.

Någon av de anhållna ska kallas Maurio..... Och ev ha ett gäng som de övriga 3 är med i....
Citera
2014-04-27, 23:34
Medlem
Någon som har koll på vilka som nu "avfärdats" som ids göra en sammafattning av diverse B, M samt J skador respektive namn? ids fan inte försöka få klarhet i vem som var skadad . tack på förhand! ;>
Citera
2014-04-27, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twc.
Nej, W sitter just nu 5+ år för ett knivdåd flera månader sedan.
Det är han med mike tyson tatuering i ansiktet.

Tänkte mer på A..

Som är död.
Citera
2014-04-27, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acool
My bad.....

Glöm Milutin B..... Han var visst bara synlig utanför stället i samband med skotten.

M = Marku* Larss*n. Skottskadad.

B ska vara skjuten med mer än fyra skott.

Någon av de anhållna ska kallas Maurio..... Och ev ha ett gäng som de övriga 3 är med i....

stämmer inte
Citera
2014-04-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veterani
stämmer inte
Ok, fyll då på med rätt info.
Citera
2014-04-28, 02:13
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaraoFerdinand
Vådaskjutningen - tog den månne i hålfoten? Tyckte jag såg att någon nämnde något om en man i väst som fått ryggskott också. Kan han heta Glenn?
Var det GM eller en av GM:arna som vådasköt sig / vådasköts i foten? Som med bestämda steg tog sig till en sjukvårdsinrättning, lokaliseras av polisen Att heta Glenn, det patentet innehas väl av föräldrar i Göteborg att namnge sina nyfödda söner med.

Enligt media var det endast en GM som dök upp i lokalen och sköt, sedan avvek efter utfört dagsverke. Om den som blev skjuten i foten också är medlem i GM-gänget. Agerade denne då någon form av infiltratör / kroggäst, som gav information till skytten om att målen var på plats, lokaliseringen av dem i lokalen. Glömde lämna info om vad han själv befann sig dvs i vilken riktning skytten inte skulle skjuta, så som ned mot golvet i den delen av lokalen han hade som sin spaningsplats

- Jag har en plan...
- Genialt Sickan!
- Kalla mig inte Sickan!
- Jag heter Charles-Ingvar Jönsson!
Citera
2014-04-28, 04:28
Medlem
Mustigastes avatar
Ba= allvarligt skadad
Mic****= allvarligt skadad

Så glöm Milutin nu pojkar, inget allvarligt har hänt med honom.

Den 3dje, vet jag inte i dagsläget vem det är.
Lär komma fram i sinom tid.
Dem anhållnas namn släpps väll snart, ska bli intressant att se vilka J&B trampat på tårna, man har ju sina aningar...
Senast redigerad av Mustigaste 2014-04-28 kl. 04:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in