2014-04-25, 23:23
Medlem
jag hade p-spruta för 2,5 år sedan och jag har sedan dess bara haft problem mens kom igång 15 mån senare, drabbades av förkylning som varade i 2 mån. saken var att ingen ville ge mig antibiotika tills en dag och utan att kolla klamydia infektion fick jag min kur och 1 mån senare visade sig att min kille hade klamydia och fick bota den. jag hade enligt läkarna aldrig klamydia. men där började problemen, jag fick tidigt missfall, inga problem å visste det berodde på att jag är överviktig diabetiker och vid övervikt kan jag inte behålla foster. har 3 fina barn. jag mellanblödde, samlagssmärtor, ont när jag kissa och allt detta än idag. 1 år senare. nu hade jag kraftigt ont i magen och har blödigt efter mens, det var som en förlossningssmärta som strålade ut i ryggen å avtog med några minuters mellanrum. allt jag fick var citodon, 2 tabl. och gyn har sedan 1 år tillbaka ansett att snabbsänkan som alltid ligger på runt 20 är en för liten infektion för att göra något. jag känner mig så hjälplös och mår väldigt dåligt och får nu medicin för att ag tydligen är antideprissiv, voxra. vad ska jag göra ? nån mer som haft liknande problem, kan tom få berätta om p-sprutan gjorde detta eller klamydian? blir aldrig tagen på allvar.... tack för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in