2005-08-17, 21:56
Medlem
sceptics avatar
Det finns ett preparat som heter "Stopp och vx" som man penslar p naglarna fr att lta bli att bita p dem (nej, jag r ingen nagelbitare, bara allmnbildad). Det ska tydligen smaka skit. Borde nog g att kpa p Apoteket.

Frresten kan du ta och fundera p ett mer beskrivande namn p din trd, s kanske folk med kunskap i mnet tittar in.
Citera
2005-08-17, 22:02
Medlem
En 200 grams chokladkaka skall man inte frstra ! Den skall tas upp som den r !

Nu blev jag hungrig bara fr det !

Mvh...
Citera
2005-08-17, 22:07
Medlem
Sprutmks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sceptic
Det finns ett preparat som heter "Stopp och vx" som man penslar p naglarna fr att lta bli att bita p dem (nej, jag r ingen nagelbitare, bara allmnbildad). Det ska tydligen smaka skit. Borde nog g att kpa p Apoteket.

Frresten kan du ta och fundera p ett mer beskrivande namn p din trd, s kanske folk med kunskap i mnet tittar in.

Stopp och vx smakar mbelpolish och klottersanering, om jag frstod inlgget rtt s ville han f den cklig p det lite mer organiska sttet, typ bajs.
Citera
2005-08-17, 22:26
Medlem
sceptics avatar
Jag tolkade s kligt som mjligt utan att frstra det som "anything goes". Nvl du kan vl kra en "stink palm" som i filmen "Mallrats". Jobba upp en redig rfvsvett, skrda svetten medelst nven och smeta ut svett/bajs-smeten ver kakan. E Coli som fljer med leder garanterat till matfrgiftning. Lite som Milkfeds frslag, men med kontroll ver vad som smetas p kakan (rvhren kan du plocka bort ur nven innan du smeker chokladkakan).
Citera
2005-08-18, 00:14
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sceptic
Jag tolkade s kligt som mjligt utan att frstra det som "anything goes". Nvl du kan vl kra en "stink palm" som i filmen "Mallrats". Jobba upp en redig rfvsvett, skrda svetten medelst nven och smeta ut svett/bajs-smeten ver kakan. E Coli som fljer med leder garanterat till matfrgiftning. Lite som Milkfeds frslag, men med kontroll ver vad som smetas p kakan (rvhren kan du plocka bort ur nven innan du smeker chokladkakan).

Jag tnker aldrig ta choklad som sceptic har haft i sin go.
Citera
2005-08-18, 05:18
Medlem
lgg den i solljus ngra dagar,den blir typ gr samt att den smakar typ hrsket.
Citera
2005-08-18, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
lgg den i solljus ngra dagar,den blir typ gr samt att den smakar typ hrsket.

...och behller d nog inte sin form om den fr ligga i solljus.
Citera
2005-08-18, 05:43
Medlem
Kan man f veta ungefr vad du ska ha den ckliga kakan till ?
Citera
2022-12-10, 19:18
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Spraya den med ttika och lt den torka.
Citera
2025-05-16, 19:11
Medlem
Readyfreddies avatar
r man lite slug s kper man Marabou som lsvikt. Finns goda 10 grams bitar till ca 12,00 per hekto ca. En hundragrammare fr man inte fr 12 kr idag.
Citera
2025-05-16, 19:29
Avstngd
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
r man lite slug s kper man Marabou som lsvikt. Finns goda 10 grams bitar till ca 12,00 per hekto ca. En hundragrammare fr man inte fr 12 kr idag.

Bor du i stermalm eller? Finns fr 8-10 kr / hg hr i Skne. Till och med billigare p vissa stllen.
Citera
2025-05-16, 19:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Bor du i stermalm eller? Finns fr 8-10 kr / hg hr i Skne. Till och med billigare p vissa stllen.
Nej, tack och lov inte. 12,90 r standardpriset i den halvstora stad dr jag bor. Har dom Marabous 10 grammare d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in