• 1
  • 2
2014-04-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Ironiskt att det heter sats.

Ja verkligen!

Det finns ju en uppsjö av gym i Gbg, massa kedjor, säkert likadant i Sthlm o andra städer,
troligtvis är det inte bara på sats sådant här förekommer
Citera
2014-04-25, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Ironiskt att det heter sats.
Ja verkligen. Tycker dom borde polisanmäla bögarna. Om det vore heteros.som höll på så där på gymmen skulle media & polis bli inblandade på på studs. Visar ju att media & rättsväsendet godkänner bögarnas perversioner på offentliga platser runt om i landet.
Citera
2014-04-26, 14:12
Medlem
Akilles-själs avatar
Betendet och odiskretionen är inte stabilt på ett gym, fine.
Men finns det inga nakenbad längre i stockholm där det är betydligt mer av en regel än undantag att man släpper loss sexuellt på bättre vilkor än på tex sats gym?
Badhuset vid medis var ju "hett" för 10 år sedan i bög svängen, men hur ser det ut nu i dagsläget?

Mvh
Citera
2014-04-26, 21:40
Medlem
Nus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyRawlins
Ja en kväll på sats odenplan var det 3 bögar som stånkade stönade i dushen, vi gick upp mot dushen och såg en latin8 bög med snorren i vädret som han hade precis klivit på en liten asiat man. Den tredje stod med snorren i handen. Satt spyan i halsen och påpekade för personalen. Dom sa att det där lät som ingenting. Häromkvällen var det en ormgrop med kukar på golvet. Ett gangbang mer eller mindre.

Då jag varit runt på dom flesta SATS anläggningar centralt så är Odeplan det absolut det mest utseendefixerade av dom, majoriteten duschar och sminkar sig innan ett pass där... Så det förvånar mig inte alls. Men det där är ju konstigt att inte folk kan uppföra sig lite bättre. Jag och andra sidan tycker bara det är kul, älskar saker som inte hör till vardagen men tycker väl att man ska göra det lite skickligare då det faktiskt cirkulerar kids där. Alla vill berika sin anektot-bank med orgier från träningscentret.

I Zenits ångbastu knullades det hejdlöst och personal fick plocka ut folk när dom satt med kukarna i munnen på varandra. Hade gärna bevittnat det, när en bög fylld av endorfiner och ett stenhårt stånd och en kuk i munnen bärs ut med kraft som liknar polisbrutalitet. Jag hade dött av skratt.
Citera
2014-04-26, 21:44
Medlem
Nus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NURS3
Är detta trovärdigt? Så genomvidrigt att man bara vill dunka till en bög när man läser detta, även om han är oskyldig till dylika nidningsdåd.

Ja. Ring till SATS Zenit och fråga vilka center som har ångbast och fråga även varför just Zenit inte har kvar sin. Troligen kommer du höra en dålig rövarhistoria från dom, men du kan säkert klämma ur dom sanningen med lite finess. Men true story om du nu inte ger dig på ett samtal och JA det är sjukt.
Citera
2014-05-11, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nu
Då jag varit runt på dom flesta SATS anläggningar centralt så är Odeplan det absolut det mest utseendefixerade av dom, majoriteten duschar och sminkar sig innan ett pass där... Så det förvånar mig inte alls. Men det där är ju konstigt att inte folk kan uppföra sig lite bättre. Jag och andra sidan tycker bara det är kul, älskar saker som inte hör till vardagen men tycker väl att man ska göra det lite skickligare då det faktiskt cirkulerar kids där. Alla vill berika sin anektot-bank med orgier från träningscentret.

I Zenits ångbastu knullades det hejdlöst och personal fick plocka ut folk när dom satt med kukarna i munnen på varandra. Hade gärna bevittnat det, när en bög fylld av endorfiner och ett stenhårt stånd och en kuk i munnen bärs ut med kraft som liknar polisbrutalitet. Jag hade dött av skratt.
Ja fy fan. Tur att jag slapp vittna detta i alla fall. Helt sanslöst. Hörde en liknande historia från en p.t på sats ö-torg, dom kom på dom i lounge delen av omklädningsrummet, dom var fyra på en och dom hade så svårt att sluta tydligen. Vakten hann komma till och med. Framstår ej om dom får behålla gym medlemskapen, borde ju finnas någon klausul om offentligt gruppsex ej accepteras.
Citera
2017-02-19, 13:41
Medlem
guldankans avatar
Texas sauna i bussgaraget som snart stänger då dom ska riva huset, sen läste jag om Soho Gay Sauna i Sthlm och badet i ga stan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in