Citat:
Ursprungligen postat av
EasyRawlins
Ja en kväll på sats odenplan var det 3 bögar som stånkade stönade i dushen, vi gick upp mot dushen och såg en latin8 bög med snorren i vädret som han hade precis klivit på en liten asiat man. Den tredje stod med snorren i handen. Satt spyan i halsen och påpekade för personalen. Dom sa att det där lät som ingenting. Häromkvällen var det en ormgrop med kukar på golvet. Ett gangbang mer eller mindre.

Då jag varit runt på dom flesta SATS anläggningar centralt så är Odeplan det absolut det mest utseendefixerade av dom, majoriteten duschar och sminkar sig innan ett pass där... Så det förvånar mig inte alls. Men det där är ju konstigt att inte folk kan uppföra sig lite bättre. Jag och andra sidan tycker bara det är kul, älskar saker som inte hör till vardagen men tycker väl att man ska göra det lite skickligare då det faktiskt cirkulerar kids där. Alla vill berika sin anektot-bank med orgier från träningscentret.
I Zenits ångbastu knullades det hejdlöst och personal fick plocka ut folk när dom satt med kukarna i munnen på varandra. Hade gärna bevittnat det, när en bög fylld av endorfiner och ett stenhårt stånd och en kuk i munnen bärs ut med kraft som liknar polisbrutalitet. Jag hade dött av skratt.