2014-10-07, 02:17
Medlem
Fråga Hyresvärden och migrationsverket vad som gäller.
Det finns regler.
Citera
2014-10-07, 03:50
Medlem
Nej av den enkla anledningen att de inte ska vara här och för att jag värnar om mina landsmän även om majoriteten av mina landsmän inte värnar om mig, skulle inte kunna sjunka ner på Bert Karlsson med familjs nivå och böka runt i dyn som familjen Gris jag menar Karlsson, allt för attfå äta av nationens kropp som en asätare.

Att tjäna pengar på nationens undergång är förkastligt. Jag förstår varför folk gör det men det är inte ok någonstans.
Citera
2014-10-07, 05:58
Medlem
Ja det skulle jag. Eftersom det förstörs mycket och äcklas, skulle jag lägga mig högt. Min hyra är på 5300 kr. Jag skulle debitera Migrationsverket 10174 kr per dygn. Skulle också kräva hyra i förskott samt ett fast engångsbelopp på 500.000 kr som ska gå till ev renovering, skador eller sanering.
Citera
2014-10-07, 09:42
Medlem
Nej det skulle jag inte.

Varför? Min sexuella läggning skulle nog orsaka problem, vet aldrig vad man får när det är en okänd flykting som ska bo. Sedan finns det sällan garantier när staten ska vara inblandad, har fan inte lust att gå igenom de byråkratiska processerna vid eventuellt behov av uppsägning eller utebliven hyra. Sedan saneringen för eventuella vägglöss som de släpat med sig in i huset. Om Migrationsverket gjorde faktiska kontroller osv. Skulle det nog vart en annan femma.
Citera
2014-10-07, 09:55
Medlem
Ghastens avatar
Aldrig jag skulle släppa in någon hem till oss för att bo där. Skulle jag ha ett rum med egen ingång och aldrig behövde se eller höra personen. Då kanske om det är riktigt bra betalt.
Citera
2014-10-07, 11:27
Medlem
HeltPantads avatar
Jag hyr gärna ut min trea till 17 ap.. jag menar afrikaner. Förutsatt att jag får 300 kr per dag och flykting... förstås. 150 000 kr i månaden! Men det är förstås inte för pengarna jag hyr ut... nej, den egentliga anledningen är förstås:

Allas lika värde.
Vi måste värna om mänskliga rättigheter.
Visa medmänsklighet och ta strid mot rasism och främlingsfientlighet.
Citera
2015-11-12, 11:23
Medlem
Blaze.s avatar
Jag skulle lätt kunna trycka in en person i min tvåa men 2 pers hade blivit lite trångt.

Är detta alltså fullt möjligt mot betalning? Blir arbetslös snart och hade inte haft något emot en inneboende. Sitter på jobbet nu och inte läst så mycket men om detta är möjligt, hur går man till väga?

Hade känns riktigt bra att hjälpa till samtidigt som det underlättar hyran när man inte har något jobb.
Senast redigerad av Blaze. 2015-11-12 kl. 11:26.
Citera
2015-11-12, 11:29
Medlem
Nä, tänker inte bidra till Sveriges förfall för lite pengar.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in