2014-04-23, 16:08
Medlem
Först och främst, hoppas jag att detta är rätt plats att posta på, ifall det inte är det så får någon mod flytta posten.

Ok, så jag satt och tittade lite på den här filmen (bumfights 4) och tänkte precis stänga av, då jag såg vad jag tyckte var områden i den stad jag bodde i. Tittade vidare och såg fler ställen som såg ut att passa in. Sedan hörde jag också lite svenskt tal så jag när jag adderat upp alla dessa ledtrådar så är jag hundra på att det är filmat där jag bodde.

Dessa klipp var under "wisemen" bitarna av filmen och jag antar att de var inspelade under 2004-2006. Baserar det här på att den oseriösa snubben i början sa att det hade tagit honom tre år att klippa ihop allt och bumfights 4 släpptes 2007. Grabbarna ser ut att vara runt 12-15 år gamla och platserna är ICA, "skate parken" som fanns vid kyrkan och högstadieskolans område. Staden ligger i Jönköpings området. Ifall du kommer därifrån och har bott där mer än 1 år och under den tiden (04-07) så lär du känna igen områdena och kanske även de grabbar som var med.

//Brunbjörnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in