Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-14, 10:54
Medlem
farbror einars avatar
Som rubriken lyder...Kan den som är ignorerad se det?.
Citera
2005-08-14, 11:25
Medlem
Carradines avatar
Beror på hur du beter dig, om du möter personen på stan och väljer att tyst gå förbi lite snabbt med näsan i vädret så ja då märker nog personen det.
Citera
2005-08-14, 11:27
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Beror på hur du beter dig, om du möter personen på stan och väljer att tyst gå förbi lite snabbt med näsan i vädret så ja då märker nog personen det.
Ha ha ha ok humor. Men nu menade jag ignoreringslistan här på FB.

MODERATOR ÄNDRA RUBRIK TACK!
Citera
2005-08-14, 11:36
Medlem
H.E.L.s avatar
Då borde du inte postat det i övrigt.

Till flashback från Övrigt.
Citera
2005-08-14, 11:41
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Det syns inte för den användare som du satt på ignore att du gjort det. Han/hon kanske märker det snart ändå men som sagt, han/hon kan inte se det någonstans.

BTW. Rubriken kan du ändra själv, iaf inom 24h, precis som med övriga inlägget.

// Mod
Citera
2005-08-23, 12:14
Medlem
Katarsiss avatar
Ser man inte den ignorerades inlägg då? Kan man inte ta emot pm av den personen heller?
Citera
2005-08-23, 14:03
Medlem
Bishops Armss avatar
Tänkte starta en tråd om just det här. Vore praktiskt om jag kunde se vilka som ignorerade mig. Ibland händer det att man besvarar trådar med lite längre inlägg som tar 15-20 minuter att skriva. Det känns ganska meningslöst att skriva ett sådant inlägg om personen som startat tråden ändå inte kan läsa det. Nu vet jag inte exakt hur funktionen fungerar men jag antar att det helt enkelt är så att man inte kan se dom ignorerades inlägg, eller är jag ute och cyklar?
Citera
2005-08-23, 17:52
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bishops Arms
Tänkte starta en tråd om just det här. Vore praktiskt om jag kunde se vilka som ignorerade mig. Ibland händer det att man besvarar trådar med lite längre inlägg som tar 15-20 minuter att skriva. Det känns ganska meningslöst att skriva ett sådant inlägg om personen som startat tråden ändå inte kan läsa det. Nu vet jag inte exakt hur funktionen fungerar men jag antar att det helt enkelt är så att man inte kan se dom ignorerades inlägg, eller är jag ute och cyklar?
De kan se att det finns ett svar av dig, men det är "minimerat" och visas inte mer än en liten list såvida personen ifråga trycker att han vill visa ditt inlägg. EDIT: Bifogade en pedagogisk bild;
Citera
2006-03-22, 08:43
Medlem
Katarsiss avatar
Kan folk se om man lagt dem på sin kompislista då?
Citera
2006-03-22, 11:46
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis

Framförallt vad är syftet med kompislistan? Själv hade jag hoppas kunna få en liten ikon eller något annat som visar att jag har denna individ på kompislistan. Något som skulle hindra mig i fyllan och villan att flama de jag kommit att uppskatta.

Jag har en person på kompislistan i dagsläget, men jag kan inte se några större förändringar av den åtgärden.
Citera
2006-03-22, 15:10
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Nej!

Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Framförallt vad är syftet med kompislistan? Själv hade jag hoppas kunna få en liten ikon eller något annat som visar att jag har denna individ på kompislistan. Något som skulle hindra mig i fyllan och villan att flama de jag kommit att uppskatta.

Jag har en person på kompislistan i dagsläget, men jag kan inte se några större förändringar av den åtgärden.
Jag citerar forumets FAQ:
Citat:
Kompislistan används för att hålla reda på dina vänner som du har på det här forumet. Genom att klicka på länken 'Öppna kompislistan' i menyn 'Snabblänkar', som du hittar höst upp på varje sida, kan du se vilka av dina vänner som är uppkopplade för tillfället och skicka dem ett privat meddelande. Att lägga till medlemmar på din kompislista ger dig också möjligheten att skicka privata meddelanden till flera medlemmar av forumet samtidigt.
Citera
2006-03-22, 17:00
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Jag citerar forumets FAQ:

*hostar generat* Den kanske man skulle ha läst först, tack för informationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in