2025-05-15, 19:48
Medlem
NickeNicknames avatar
Alla har olika preferenser ang Fiskebyn som det en gång var,
Jag gillar det, finns i princip allt att göra äta mm , 10B, eller 35 Motobike Bolt inom byn
Alla är olika men jag fastnade 2001 ,har det blivit bättre /sämre ,,, ja det är frågan
för er som gillar hardcore, så e det nog en besvikelse ,men finns kvar naturligtvis, för min del är det mer gå runt kolla ta en 2 kalla ,hitta juvelerna , har 3 som bara alltid återkommer till
Men lycka till , jag väntar ni till hösten som vanligtt
Citera
2025-05-16, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SOFAB
Någon som bott på Harrys? Behöver veta om det är lyhört och om man blir störd?
Ja man blir störd av Harrys. Dålig mat dryg personal och deras eviga uppträdanden varje kväll med personer som sjunger så falskt att man får problem med psyket efter ett tag. Att bo i den skiten hade jag inte ens funderat på om jag ens fick betalt.
Citera
2025-05-16, 19:57
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Ja man blir störd av Harrys. Dålig mat dryg personal och deras eviga uppträdanden varje kväll med personer som sjunger så falskt att man får problem med psyket efter ett tag. Att bo i den skiten hade jag inte ens funderat på om jag ens fick betalt.
Dålig mat håller jag inte med om, helt ok till bra priser, dock trött tråkig personal håller jag med om
Planksteken alla beställer är helt ok för det priset, brukar bli några besök under vinterhalvåret,boendet är ju vad man får för pengarna, förväntar du dig 5 stjärnor och tyst boende för några hundralappar är du nog fel ute
Citera
2025-05-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickeNickname
Dålig mat håller jag inte med om, helt ok till bra priser, dock trött tråkig personal håller jag med om
Planksteken alla beställer är helt ok för det priset, brukar bli några besök under vinterhalvåret,boendet är ju vad man får för pengarna, förväntar du dig 5 stjärnor och tyst boende för några hundralappar är du nog fel ute
En sejdel chang var stor som en kaffekopp. Schnitzeln smakade inte nåt och så nån torr grönsallad bredvid som man inte ens hade dressing eller nåt på nä fyfan aldrig igen ZIP rakt över är mycket bättre på allt till och med är kryddkvarnarna fyllda med salt och peppar, jag orkade inte ens be om det på Harrys för personalen orkade inte se åt mitt håll. Ja jag tycker om att bo där det är lugnt ok att man är i Pattaya men att behöva stå ut med sångare som sjunger som Eilert Pilarm på droger varje kväll nej fyfan då betalar jag det extra för att slippa skiten.
Senast redigerad av Svet-Landa 2025-05-16 kl. 20:24.
Citera
2025-05-16, 20:23
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
En sejdel chang var stor som en kaffekopp. Schnitzeln smakade inte nåt och så nån torr grönsallad bredvid som man inte ens hade dressing eller nåt på nä fyfan aldrig igen ZIP rakt över är mycket bättre på allt till och med är kryddkvarnarna fyllda med salt och peppar, jag orkade inte ens be om det på Harrys för personalen orkade inte se åt mitt håll. Ja jag tycker om att bo där det är lugnt ok att man är i Pattaya men att behöva stå ut med sångare som sjunger som Eilert Pilarm på droger varje kväll nej fyfan det betalar jag extra för med glädje.
Alla är vi ju olika , brukar sällan Zip då deras tid från beställning är helt sjuk Beställde en korv stroganoff efter några veckor med nudlar och ris ,tog 45 minuter , för mig är det helt enkelt rejält dåligt för en enkel svensk måltid
Citera
2025-05-16, 20:27
Medlem
Citat:
Alla är vi ju olika , brukar sällan Zip då deras tid från beställning är helt sjuk Beställde en korv stroganoff efter några veckor med nudlar och ris ,tog 45 minuter , för mig är det helt enkelt rejält dåligt för en enkel svensk måltid
Ja ok. Jo vi är olika så är det.
Citera
2025-05-17, 11:40
Medlem
Citat:

Fast du har väl problem lite överallt med att beställa mat om jag inte missminner mig? Det var något problem på Stable Lodge också?

För oss andra så kommer maten på "tio-minuter-en-kvart".
Citera
2025-05-17, 13:57
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Beställde en pizza idag på Zip. Tog ca 12 minuter så var den på bordet. Andra som kom in och beställde varierat tog inte mycket längre tid innan maten stod på bordet. Har aldrig upplevt långa väntetider på Zip men jag kanske bara har haft tur.
Citera
2025-05-18, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Beställde en pizza idag på Zip. Tog ca 12 minuter så var den på bordet. Andra som kom in och beställde varierat tog inte mycket längre tid innan maten stod på bordet. Har aldrig upplevt långa väntetider på Zip men jag kanske bara har haft tur.
Nä jag tyckte också att just pizzan var förvånansvärt snabb på bordet.
Citera
2025-05-18, 22:08
Medlem
Alonens avatar
För snabbmat, ”fast-food” men ändå riktig mat till hyfsat pris så gillar jag Kiss-Food på second road. Eller Sailors på Soi 8.
Citera
2025-05-19, 02:23
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Nä jag tyckte också att just pizzan var förvånansvärt snabb på bordet.

Har givetvis ätit andra rätter över tid då jag har bott där en hel del men aldrig långa väntetider har jag upplevt på maten iallafall.
Citera
2025-05-19, 13:07
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
För snabbmat, ”fast-food” men ändå riktig mat till hyfsat pris så gillar jag Kiss-Food på second road. Eller Sailors på Soi 8.

Kiss är bra. Små portioner men beställer man två så blir man mätt för billig peng.
Gäller att ta ett bord i mitten för att slippa alla försäljare.

Gillar också hörn-restaurangen på Beach Road vid soi 6.
Låga priser och god mat, grym papayasallad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in