Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-03-12, 12:12
  #1
Medlem
jag är bekant med henne, Khazar är en typisk invandrad karriäristtjej, hon saknar ideal och vill egentligen mest bara klättra i karriären, hon är förvisso hardcore kurdnationalist (likt özz nujen och skäggtomten sören ismail, kurdo baksi m.fl). Hon har även svårt att hålla sig till en man, hon har varit förlovad med en polsk snubbe som hon var otrogen mot.

Festade en hel del på hells kitchen och stureplan innan hon började på svt och enligt säkra källor legat med 2 av kollegorna där. Hon gillar pursvenskar

Nu befinner hon sig i ett tillstånd där hon är otroligt stolt över att få sitta i rapport och det syns på hennes sociala attityd enligt hennes vänner.
Citera
2014-03-12, 21:30
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirali
jag är bekant med henne, Khazar är en typisk invandrad karriäristtjej, hon saknar ideal och vill egentligen mest bara klättra i karriären, hon är förvisso hardcore kurdnationalist (likt özz nujen och skäggtomten sören ismail, kurdo baksi m.fl). Hon har även svårt att hålla sig till en man, hon har varit förlovad med en polsk snubbe som hon var otrogen mot.

Festade en hel del på hells kitchen och stureplan innan hon började på svt och enligt säkra källor legat med 2 av kollegorna där. Hon gillar pursvenskar

Nu befinner hon sig i ett tillstånd där hon är otroligt stolt över att få sitta i rapport och det syns på hennes sociala attityd enligt hennes vänner.



Eftersom du är bekant med henne och verkar känna privat så borde du veta det själv!

Blev du nobbad eller?
Citera
2014-03-12, 23:03
  #3
Medlem
Citat:
Eftersom du är bekant med henne och verkar känna privat så borde du veta det själv!

vad borde jag veta?

Citat:
Blev du nobbad eller?

hmm nope aldrig limmat på henne. dessutom är det mindre smart att limma på sina tjejers vänninor etc...

för övrigt, vilket typiskt fb gensvar, du blev måste blivit nobbad eller hatar kvinnor - annars hade du tyckt hon är det bästa som vandrat jorden
Citera
2014-03-12, 23:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelicaelsie
Det är verkligen inte någon sonja alden look-alike!

Ta reda på lite fakta om henne innan du dömmer ut henne sådär. Eller kasnke är så att du vet vilken driftig kvinna hon är och kränker ner henne för ditt manliga ego pallar inte kvinnor som är driftigare än du!?

Haha, vilket roligt inlägg. På vilket sätt "dömmer" han ut henne? Han skrev bara att hon ser ut som Sonja Aldén, och det var faktiskt det första jag tänkte på när jag såg henne, att hon såg ut lite som Sonja.
Citera
2014-04-18, 14:01
  #5
Avstängd
interasistmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirali
jag är bekant med henne, Khazar är en typisk invandrad karriäristtjej, hon saknar ideal och vill egentligen mest bara klättra i karriären, hon är förvisso hardcore kurdnationalist (likt özz nujen och skäggtomten sören ismail, kurdo baksi m.fl). Hon har även svårt att hålla sig till en man, hon har varit förlovad med en polsk snubbe som hon var otrogen mot.

Festade en hel del på hells kitchen och stureplan innan hon började på svt och enligt säkra källor legat med 2 av kollegorna där. Hon gillar pursvenskar

Nu befinner hon sig i ett tillstånd där hon är otroligt stolt över att få sitta i rapport och det syns på hennes sociala attityd enligt hennes vänner.

Jag har läst samma rykte om sexuella relationer med folk på SVT redaktionen. Inte på flashback som ni säkert tror , utan på en blogg som hängde ut en av karlarna med namn och bild. Bloggen verkade vara skrivet av en exflickvän/exsambo etc.

Så tragiskt att en inkvoterad södertörn-journalist inte kan klättra i karriären annat än att sälja sin själ för lite tv-tid.
Citera
2014-05-31, 09:46
  #6
Avstängd
kollade på rapport i morse och det ser ut som hon har gjort läppförstoring eller injicerat kollagen i överläppen.
Citera
2014-07-17, 10:12
  #7
Medlem
Valkyries avatar
Hon är snygg.

Hennes fb är öppen: https://www.facebook.com/khazar.fatemi
Citera
2014-07-18, 09:24
  #8
Medlem
Ylicows avatar
Såg henne på rapport för första gången idag, vilken fin tjej!

Hennes hemsida:
http://www.qproductions.se/
Citera
2014-07-18, 11:14
  #9
Medlem
Ratads avatar
Ser bra ut men med min dåliga smak brukar det betyda att hon är totalsepe så vi får väl ta alla rykten för sanna. Säger väl mer om mig...

Har hon offentligt uttalat sig om rätten till en kurdisk nation?
Citera
2014-08-11, 20:54
  #10
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirali
jag är bekant med henne, Khazar är en typisk invandrad karriäristtjej, hon saknar ideal och vill egentligen mest bara klättra i karriären, hon är förvisso hardcore kurdnationalist (likt özz nujen och skäggtomten sören ismail, kurdo baksi m.fl). Hon har även svårt att hålla sig till en man, hon har varit förlovad med en polsk snubbe som hon var otrogen mot.

Festade en hel del på hells kitchen och stureplan innan hon började på svt och enligt säkra källor legat med 2 av kollegorna där. Hon gillar pursvenskar

Nu befinner hon sig i ett tillstånd där hon är otroligt stolt över att få sitta i rapport och det syns på hennes sociala attityd enligt hennes vänner.

HAHAHAHAHA kurdnationalist? Dude, hon är från Afghanistan.
Citera
2014-08-12, 08:42
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
HAHAHAHAHA kurdnationalist? Dude, hon är från Afghanistan.


tydligen vet du inget om henne "dude"
Hennes fam var militanta kurder som flydde till afg, precis som alla andra fina mediakurder
som soran, öz, sean våldtäktsmannen atci, släkten baksi så är dessa palmekurder nästan uteslutande gerillakrigare och extremt nationalistiska.
Citera
2014-08-19, 20:22
  #12
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirali
tydligen vet du inget om henne "dude"
Hennes fam var militanta kurder som flydde till afg, precis som alla andra fina mediakurder
som soran, öz, sean våldtäktsmannen atci, släkten baksi så är dessa palmekurder nästan uteslutande gerillakrigare och extremt nationalistiska.

Då uppstår ju några följdfrågor till dig "oh allvetande orakel";

1. När (årtal) skedde detta (flykten)?
2. Exakt vad är problemet med att vara kurd (såvida Du själv inte är en tragisk, bakåtsträvande och navelskådande turk)?
3. Jag förstår att Du vill använda Sean Atci som något negativt här (och visst, jag håller med om att han är en sopa), men det faktum att han är kurd har inget med någon våldtäkt att göra. Om så vore fallet, skulle väl de andra oxå ha våldtagit?
4. Vad innebär "militanta kurder"? Att de stod upp för sin sak, eller att de tog till vapen? Har de dödat någon, och i så fall, bör resten av familjen skuldbeläggas för vad 1 person ev gjort?
5. Hon säger själv att hon är från Afghanistan. Jag har träffat henne flera gånger.

Ditt drag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback