Citat:
Ursprungligen postat av
VivaLaMusica
Jag vet att svenska kvinnor ser skilsmässa som en naturlig del av sitt liv och inte ett misslyckande. Det är därför de är totalt kass.
Du har aldrig varit gift med någon i tio år så varför ska man lyssna på dig?
"Jag kommer inte vara bitter". Du har tvärtom jack shit. Totalt jack shit.
J-vla nolla.
Ojoj, du flyttar målstolparna hela tiden. Svårt att hålla tråden och svara för dig?
Jag har läst och hört många kvinnors skilsmässo- och separationshistorier och samtliga har tvekat och velat in i det sista och gett chans på chans, försökt prata, försökt skälla, försökt med tjat, försökt med terapi osv. Samtliga har sett det som ett stort misslyckande och nederlag. Till och med de som behandlats illa har gett chans på chans och tvekat. "Kanske är det mej det är fel på/kanske har han rätt"
Gällande vad ska man inte lyssna på mig om? Nu har du bytt ämne stup i kvarten bara på dessa få inläggen, vad pratar du ens om längre? Vet du själv? Du verkar vara så arg och bitter.
Jävla nolla kan du vara själv.
Jag har legat med 2 serber. Vad har du emot serber? Hade det inte varit för dem hade du kanske pratat turkiska nu och varit muslim. Ja jo, jag har fattat att du har en väldigt bitter inställning till kvinnor vid detta laget.