2026-06-12, 13:48
  #8065
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Din läsförståelse är under all kritik. Såhär skrev jag: Jävligt avtändande med människor som skyller allt på sina ex, tyder på outvecklad själv- insikt/kännedom

Jag pratar inte vitt och brett om min bodycount, inte andra kvinnor heller. Men jag nämnde det eftersom du påstod att jag legat med svarta och bruna män.

Det är inte vad jag personligen tycker, även om jag håller med om att det är jävligt avtändande med människor som skyller allt på sina ex.

Tack, och svenskar och danskar

Tennbrölopp skrev jag. Även om du gifter dig idag så kommer jag så länge jag är gift alltid ha lyckats bätte än dig i min relation med en annan människa.

Om tio år när du kan se tillbaka på tio år av att ha varit ihop med någon så kommer jag kunna se tillbaka på tjugo år.

Du kommer aldrig lyckas lika bra som jag med dina relationer.

Börja fatta att vad du tänder på spelar noll roll för någon som mig.
Citera
2026-06-12, 14:09
  #8066
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Tennbrölopp skrev jag. Även om du gifter dig idag så kommer jag så länge jag är gift alltid ha lyckats bätte än dig i min relation med en annan människa.

Om tio år när du kan se tillbaka på tio år av att ha varit ihop med någon så kommer jag kunna se tillbaka på tjugo år.

Du kommer aldrig lyckas lika bra som jag med dina relationer.

Börja fatta att vad du tänder på spelar noll roll för någon som mig.

Det handlar inte om längden på relationen utan om kvaliteten. Antal år säger jack shit om kvaliteten på relationerna man har i sitt liv oavsett om man varit tillsammans med någon i 7 år eller 43 år. Jag kommer inte vara bitter. Till skillnad från dig som redan verkar vara bitter (och arg).

När berättade jag för dig vad jag tänder på?
Citera
2026-06-12, 14:13
  #8067
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Det handlar inte om längden på relationen utan om kvaliteten. Antal år säger jack shit om kvaliteten på relationerna man har i sitt liv oavsett om man varit tillsammans med någon i 7 år eller 43 år. Jag kommer inte vara bitter. Till skillnad från dig som redan verkar vara bitter (och arg).

När berättade jag för dig vad jag tänder på?

Jag vet att svenska kvinnor ser skilsmässa som en naturlig del av sitt liv och inte ett misslyckande. Det är därför de är totalt kass.

Du har aldrig varit gift med någon i tio år så varför ska man lyssna på dig?

"Jag kommer inte vara bitter". Du har tvärtom jack shit. Totalt jack shit. Allt du har är en bodycount med serber.

J-vla nolla. Jag är inte arg, jag har en åsikt om svenska kvinnor.
__________________
Senast redigerad av VivaLaMusica 2026-06-12 kl. 14:15.
Citera
2026-06-12, 14:20
  #8068
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Jag vet att svenska kvinnor ser skilsmässa som en naturlig del av sitt liv och inte ett misslyckande. Det är därför de är totalt kass.

Du har aldrig varit gift med någon i tio år så varför ska man lyssna på dig?

"Jag kommer inte vara bitter". Du har tvärtom jack shit. Totalt jack shit.

J-vla nolla.

Ojoj, du flyttar målstolparna hela tiden. Svårt att hålla tråden och svara för dig?

Jag har läst och hört många kvinnors skilsmässo- och separationshistorier och samtliga har tvekat och velat in i det sista och gett chans på chans, försökt prata, försökt skälla, försökt med tjat, försökt med terapi osv. Samtliga har sett det som ett stort misslyckande och nederlag. Till och med de som behandlats illa har gett chans på chans och tvekat. "Kanske är det mej det är fel på/kanske har han rätt"

Gällande vad ska man inte lyssna på mig om? Nu har du bytt ämne stup i kvarten bara på dessa få inläggen, vad pratar du ens om längre? Vet du själv? Du verkar vara så arg och bitter.

Jävla nolla kan du vara själv.

Jag har legat med 2 serber. Vad har du emot serber? Hade det inte varit för dem hade du kanske pratat turkiska nu och varit muslim. Ja jo, jag har fattat att du har en väldigt bitter inställning till kvinnor vid detta laget.
__________________
Senast redigerad av MargoMCCCX 2026-06-12 kl. 14:25.
Citera
2026-06-12, 14:27
  #8069
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Ojoj, du flyttar målstolparna hela tiden. Svårt att hålla tråden och svara för dig?

Jag har läst och hört många kvinnors skilsmässo- och separationshistorier och samtliga har tvekat och velat in i det sista och gett chans på chans, försökt prata, försökt skälla, förakt med tjat, försökt med terapi osv. Samtliga har sett det som ett stort misslyckande och nederlag.

Gällande vad ska man inte lyssna på mig om? Nu har du bytt ämne stup i kvarten bara på dessa få inläggen, vad pratar du ens om längre? Vet du själv? Du verkar vara så arg och bitter.

Jävla nolla kan du vara själv.

Jag har legat med 2 serber. Vad har du emot serber? Hade det inte varit för dem hade du kanske pratat turkiska nu och varit muslim. Ja jo, jag har fattat att du har en väldigt bitter inställning till kvinnor vid detta laget.

Bara två serber alltså? Men de dög inte trots att de räddat världen från muslimer och turkar.

Inse att du är kass. Hitta en bra kille gift dig och sen kan du återkomma med om svenska kvinnor är bra eller inte.

Muslimerna och de svenska männen och män över lag verkar mer och mer överens i sin syn på svenska kvinnor för övrigt.

Det kanske är så att de redan är övergivna.
Citera
2026-06-12, 14:40
  #8070
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Bara två serber alltså? Men de dög inte trots att de räddat världen från muslimer och turkar.

Inse att du är kass. Hitta en bra kille gift dig och sen kan du återkomma med om svenska kvinnor är bra eller inte.

Muslimerna och de svenska männen och män över lag verkar mer och mer överens i sin syn på svenska kvinnor för övrigt.

Det kanske är så att de redan är övergivna.

Den 1a var jag tillsammans med i flera år, den 2a dejtar jag nu. Varför gillar du inte serber?

Jag är inte kass så varför skulle jag inse nåt jag inte är? Kvinnor behöver inte rätta sig efter dina ängsliga och omogna åsikter.

Jaha. Du menar att ni delar samma fördomar och hat mot kvinnor? Gällande detta tror jag dig faktiskt.

Nej, jag vet att det är din våta dröm att alla svenska kvinnor ska bli "övergivna" som hämnd på ditt ex, men så ser inte verkligheten ut. Ledsen för din skull *överdrivet ledsen emoji*
Citera
2026-06-12, 14:43
  #8071
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Den 1a var jag tillsammans med i flera år, den 2a dejtar jag nu. Varför gillar du inte serber?

Jag är inte kass så varför skulle jag inse nåt jag inte är? Kvinnor behöver inte rätta sig efter dina ängsliga och omogna åsikter.

Jaha. Du menar att ni delar samma fördomar och hat mot kvinnor? Gällande detta tror jag dig faktiskt.

Nej, jag vet att det är din våta dröm att alla svenska kvinnor ska bli "övergivna" som hämnd på ditt ex, men så ser inte verkligheten ut. Ledsen för din skull *överdrivet ledsen emoji*

Vi hatar inte kvinnor. Bara för att man tycker svenska kvinnor är madrasser betyder det inte att det inte finns miljarder kvinnor i världen som inte är det.
Citera
2026-06-12, 14:57
  #8072
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Vi hatar inte kvinnor. Bara för att man tycker svenska kvinnor är madrasser betyder det inte att det inte finns miljarder kvinnor i världen som inte är det.

Svenska kvinnor är inte mer madrasser än svenska män.

De verkliga hororna i världen är män om vi nu ska hårddra det.

Det här hyckleriet bland män som troligen uppstod i samband med de abrahamitiska religionerna är så artificiellt och korkat. För de flesta män vill ligga med så många olika kvinnor som möjligt - men vem ska de ligga med om kvinnor ska sitta hemma och vänta på en friare? Småpojkar som talibanerna i Afghanistan?
Citera
2026-06-12, 15:04
  #8073
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Svenska kvinnor är inte mer madrasser än svenska män.

De verkliga hororna i världen är män om vi nu ska hårddra det.

Det här hyckleriet bland män som troligen uppstod i samband med de abrahamitiska religionerna är så artificiellt och korkat. För de flesta män vill ligga med så många olika kvinnor som möjligt - men vem ska de ligga med om kvinnor ska sitta hemma och vänta på en friare? Småpojkar som talibanerna i Afghanistan?

Du verkar ha en verkligt skev bild av vilka män är. Jag förstår att det blev serber för din del.
Citera
2026-06-12, 15:12
  #8074
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Du verkar ha en verkligt skev bild av vilka män är. Jag förstår att det blev serber för din del.

Har du märkt hur du har genomgående slingrat dig och inte svarat på en enda fråga under hela det här 'samtalet'?

Vad har du emot serber? Många är traditionella precis som du. Andra är det inte. Överlag verkar du ha problem med att andras livsval är annorlunda än dina egna.

På vilka sätt har jag en skev bild av gruppen män?
Citera
2026-06-12, 15:15
  #8075
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MargoMCCCX
Har du märkt hur du har genomgående slingrat dig och inte svarat på en enda fråga under hela det här 'samtalet'?

Vad har du emot serber? Många är traditionella precis som du. Andra är det inte. Överlag verkar du ha problem med att andras livsval är annorlunda än dina egna.

På vilka sätt har jag en skev bild av gruppen män?

Du har aldrig träffat en man som vill vara med sin fru och ingen annan.

Det märks på hela det här utbytet hur hotfullt du tycker sånt är.

Typiskt svenska kvinnor med trasig papparelation.

Massa trasiga tjejer, sånt orkar ingen med.

Lycka till med din serb nu.
Citera
2026-06-12, 15:24
  #8076
Medlem
MargoMCCCXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Du har aldrig träffat en man som vill vara med sin fru och ingen annan.

Det märks på hela det här utbytet hur hotfullt du tycker sånt är.

Typiskt svenska kvinnor med trasig papparelation.

Massa trasiga tjejer, sånt orkar ingen med.

Lycka till med din serb nu.

Sant, jag har träffat fler män som varit otrogna mot sina kvinnliga partners än män som endast velat vara med sina kvinnliga partners. Troligen för att de sistnämnda är mer sällsynta.

Tycker absolut inte det är hotfullt. Tycker det är vackert och fint med män som är trogna och värdesätter sina fruar/flickvänner/sambos över allt annat. Det är många kvinnors dröm att träffa såna män.

Shit vad tröttsam du är. Så nu har majoriteten svenska kvinnor trasiga relationer med sina fäder..... Till skillnad från tyska, colombianska och thailändska kvinnor? Du är fan dummare än tåget.

Tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in