2018-08-11, 22:18
Medlem
Sven.Tveskaeggs avatar
Efter att ha läst en del här på tråden ger varken männen eller kvinnorna något särskilt intelligent intryck. Känns som en tävling i offerkofta och härskarteknik.
Citera
2018-08-11, 22:38
Medlem
WordWarriors avatar
Eftersom jag och mina åsikter har utvecklas sedan trådstarten för över fyra år sedan, så kan vi väl ge ett litet lufthål för svenska kvinnor som uthålligt vurmat för konservatism eller libertarianism, och hedrat den svenske mannen. Dessa behöver inte överges, utan kan välkomnas. De är än så länge mycket få. Jag tar alltså till mig av den marginella kritik som riktats mot tråden från konservativa, nationalister, och individualister.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-08-11 kl. 22:41.
Citera
2018-08-12, 08:29
Medlem
WordWarriors avatar
Ni som fortfarande tvekar. Det är de här tjejerna som väntar på er, och som dyrkar er. Tråden handlar om att överge svenska kvinnor, här ger jag er ett konkret exempel på kvinnor ni i princip kan ha intima relationer med, om ni lämnar landet (som sagt: Sydamerika). Jämför med lönnfeta knubbisar här i Sverige (yuck):

https://www.youtube.com/watch?v=sUhjmdgGc-g

Passa på innan svenska kronan är värdelös...
Senast redigerad av WordWarrior 2018-08-12 kl. 08:44.
Citera
2018-08-12, 09:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ni som fortfarande tvekar. Det är de här tjejerna som väntar på er, och som dyrkar er. Tråden handlar om att överge svenska kvinnor, här ger jag er ett konkret exempel på kvinnor ni i princip kan ha intima relationer med, om ni lämnar landet (som sagt: Sydamerika). Jämför med lönnfeta knubbisar här i Sverige (yuck):

Dina inlägg likt detta visar enbart på hur oseriös du är. Uppenbart är att du ser kvinnor som varor män ska kunna välja och vraka mellan. Med den synen är det inte konstigt att du och dina anhängare har problem i vårt land, där man försöker se människan som individ och inte någon annans att förbruka.
Vill du ha en förändring, börja med dig själv.
Citera
2018-08-12, 09:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Dina inlägg likt detta visar enbart på hur oseriös du är. Uppenbart är att du ser kvinnor som varor män ska kunna välja och vraka mellan. Med den synen är det inte konstigt att du och dina anhängare har problem i vårt land, där man försöker se människan som individ och inte någon annans att förbruka.
Vill du ha en förändring, börja med dig själv.

Du säger att man vill se individen i Sverige? Haha! Ändå blåser kvinnor män på flera miljoner under en livstid via det så kallade välfärdssystemet. Bra deal vad?

Syftet med tråden är att få svenska män att inse att de faktiskt har ett annat värde än att vara skatteslavar åt svenska kvinnor och deras blattar.

Som jag nämnde i trådstarten så kan svenska män hellre lägga både uppmärksamhet och kapital på kvinnor utanför Sverige. Exempelvis östeuropa, asien, eller sydamerika.

Med andra ord: jag är konsekvent med vad jag skrivit i topic för ett antal år sedan, och står fast vid detta till 100 %. Det du...
Citera
2018-08-12, 09:57
Medlem
Citat:
Du säger att man vill se individen i Sverige? Haha! Ändå blåser kvinnor män på flera miljoner under en livstid via det så kallade välfärdssystemet. Bra deal vad?

Syftet med tråden är att få svenska män att inse att de faktiskt har ett annat värde än att vara skatteslavar åt svenska kvinnor och deras blattar.

Som jag nämnde i trådstarten så kan svenska män hellre lägga både uppmärksamhet och kapital på kvinnor utanför Sverige. Exempelvis östeuropa, asien, eller sydamerika.

Med andra ord: jag är konsekvent med vad jag skrivit i topic för ett antal år sedan, och står fast vid detta till 100 %. Det du...

Inse du ens komiken i att du sitter här och vi dumpa svenska kvinnor, som är en grupp som lönejobbar till 80%, för att istället välja ex en sydamerikanska, som inte lönejobbar alls i samma grad
med motivet att svenska kvinnor är lata?

Skaffa en sydaermrikanska och du blir inte bara ännu mer "skatteslav" utan även "hemmafrusslav"

Men go ahead! du lär ju upptäcka ditt misstag
Citera
2018-08-12, 10:06
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Inse du ens komiken i att du sitter här och vi dumpa svenska kvinnor, som är en grupp som lönejobbar till 80%, för att istället välja ex en sydamerikanska, som inte lönejobbar alls i samma grad
med motivet att svenska kvinnor är lata?

Skaffa en sydaermrikanska och du blir inte bara ännu mer "skatteslav" utan även "hemmafrusslav"

Men go ahead! du lär ju upptäcka ditt misstag

Haha, here comes the rescue squad! Woop-woop...

Jag kan rekommendera svenska män att ha en hemmafru 100 % i östeuropa, asien eller sydamerika, framför att ha en så kallad "jämställd relation" med en svensk kvinna varje dag i veckan. För det är en förlustaffär, både socialt, psykologiskt och ekonomiskt.

Samhällskontraktet är brutet på så många plan. Vad fan får vi för skattepengarna, borde alla män fråga sig. Ja inte fan får de fitta på köpet, den saken är säker. Får de fitta så får de indirekt betala hutlöst. Sedan ser hon dessutom ut som fan själv. Jämför med min video. Bättre att lätta på lädret och vara ärlig. Utomlands...
Citera
2018-08-12, 10:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Varför gör du inte bara slag i saken istället för att jiddra här? Skaffa du dig din utländska fru som dyrkar dig och bosätt dig där hon bor. Du blir säkert lycklig av att vara försörjare åt en kvinna du innerst inne vet är med dig för att det är ekonomiskt fördelaktigt för henne. Sen kan man ju välja att se det som dyrkan om man vill förneka verkligheten..
Citera
2018-08-12, 10:16
Medlem
Citat:
Haha, here comes the rescue squad! Woop-woop...

Jag kan rekommendera svenska män att ha en hemmafru 100 % i östeuropa, asien eller sydamerika, framför att ha en så kallad "jämställd relation" med en svensk kvinna varje dag i veckan. För det är en förlustaffär, både socialt, psykologiskt och ekonomiskt.

Samhällskontraktet är brutet på så många plan. Vad fan får vi för skattepengarna, borde alla män fråga sig. Ja inte fan får de fitta på köpet, den saken är säker. Får de fitta så får de indirekt betala hutlöst. Sedan ser hon dessutom ut som fan själv. Jämför med min video. Bättre att lätta på lädret och vara ärlig. Utomlands...

I see, så kvinnor är alltså "fittor" som män ska ha rätt köpa?

Ja med då vet vi
Citera
2018-08-12, 10:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför gör du inte bara slag i saken istället för att jiddra här? Skaffa du dig din utländska fru som dyrkar dig och bosätt dig där hon bor. Du blir säkert lycklig av att vara försörjare åt en kvinna du innerst inne vet är med dig för att det är ekonomiskt fördelaktigt för henne. Sen kan man ju välja att se det som dyrkan om man vill förneka verkligheten..

Jag har ett arbete som kräver stora uppoffringar utbildningsmässigt, med hög status, hög inkomst, och en utländsk fru boende med mig hör i Sverige (svensk medborgare) som slickar mitt skaft på ett förstklassigt sätt. Så jag har ingen brådska. Men en sak återstår: att lämna landet för gott, och inte lämna en enda skattekrona till feminist-Sverige.
Citera
2018-08-12, 10:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
I see, så kvinnor är alltså "fittor" som män ska ha rätt köpa?

Ja med då vet vi

Face the facts: alla relationer handlar om pengar och status. Du kommer inte undan.
Citera
2018-08-12, 11:54
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Eller i Indonesien, som min fru. Aptit på livet, alltid lika glad när man kommer hem, överraskar en alltid, är aldrig negativ(ibland händer det) osv.. hittade faktiskt nästan kopia av min fru när jag letade. Titta på hennes face, se hennes karisma. fast denna tjej är lite väl ung för mig, kunde ha varit min fru för 20 år sedan. https://www.youtube.com/watch?v=lPHslN_Jslo

Så undrar folk varför man ratar svenska tjejor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in