2014-11-30, 14:26
Bannlyst
Heja Saade
Citera
2014-11-30, 19:58
Medlem
johanjosefssons avatar
ÅH NEJ INTE MÅNZ ZEELMERLÖÖÖW

Har blöttsaften lagt sig i småtjejernas trosor, eller kommer juden hamna sist den här gången? Ska bli intressant att beskåda!
Citera
2014-12-01, 06:08
Medlem
Kurt-Kulverts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxx
Heja Saade
är det kempe som gjort hans låt igen?
Citera
2015-01-17, 00:02
Medlem
Snubchurps avatar
Bara jag som längtar tills spektaklet drar igång?
Citera
2015-01-20, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Bara jag som längtar tills spektaklet drar igång?

Haha jag ser också fram emot det. Mest för att se alla diskussioner om Mello i alla tidningar och forum. Folk som stör sig och orkar lägga ner all sin tid på att hata på en rolig tävling som görs mest för barnen helt ärligt.

I år så håller jag båda tummarna på att Behrang Miri vinner, han är en skön kis den där!
Citera
2015-01-20, 15:53
Medlem
UlfGullivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yvald
I år så håller jag båda tummarna på att Behrang Miri vinner, han är en skön kis den där!

Kan göra dig besviken redan nu och berätta att Behrang Miri inte kommer vinna.

Ytterst pinsamt för Saade att han deltar igen när han gjorde det så tydligt att han aldrig mer skulle delta efter vinsten 2011. Antar han hade storhetsvansinne och glömdes bort, eller inte var nöjd att uteslutande vara en idol bland tjejer i högstadieåldern och bland barnen på dagis.

Förväntar mig mycket "feminist-pop" med tanke på det är tydligt man kvoterat in kvinnliga låtskrivare när man kollar artikeln om årets upplaga på Wikipedia.
Citera
2015-01-26, 17:36
Medlem
Borde gå året om sprida lite glädje
Citera
2015-02-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
Kan göra dig besviken redan nu och berätta att Behrang Miri inte kommer vinna.

Ytterst pinsamt för Saade att han deltar igen när han gjorde det så tydligt att han aldrig mer skulle delta efter vinsten 2011. Antar han hade storhetsvansinne och glömdes bort, eller inte var nöjd att uteslutande vara en idol bland tjejer i högstadieåldern och bland barnen på dagis.

Förväntar mig mycket "feminist-pop" med tanke på det är tydligt man kvoterat in kvinnliga låtskrivare när man kollar artikeln om årets upplaga på Wikipedia.

Jag fliker in och säger att jag tror att Behrang har en stor chans. Iallafall att ta sig till final. Han är en folkkär person som många runt om i landet gillar, det gäller väl bara att han når ut till de som gillar honom. Men det är ju klart, alla dem kanske inte kollar på Melodifestivalen. Det är ju mest bönder som kollar på detta spektakel trots allt.

Och att Saade kör igen är ett skämt håller jag helt med om. Karln har ju fortfarande storhetsvansinne, var tvungen att kolla in på hans Instagram, gör det inte kan jag säga. Vilket skämt.
Citera
2015-02-04, 14:00
Medlem
Denna cirkus blir bara galnare och galnare. Han Björklund har väl roddat med detta lite för länge nu? Kan man inte ta in lite grymma bidrag? Eller skulle folk inte kolla då? Jag tänker att det är ju bättre kvalitét på Idoldeltagare.
Citera
2015-02-05, 11:57
Medlem
Rokushikis avatar
Borde inte denna flyttas till Tv-kommentatorerna där förra årets tråd låg?

Spektaklet börjar på lörddag. Senare idag så kommer man kunna lyssna på 30 sekunder av varje låt som ska vara med på lördag.
Citera
2015-02-05, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dudelion
Borde gå året om sprida lite glädje
Lägg ner skiten :-D ändå brukar jag kolla på det måste vara nåt fel på mig :-S
Citera
2015-02-05, 13:05
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Borde inte denna flyttas till Tv-kommentatorerna där förra årets tråd låg?

Spektaklet börjar på lörddag. Senare idag så kommer man kunna lyssna på 30 sekunder av varje låt som ska vara med på lördag.

hej, tråden får gärna ligga kvar här men med fokus på musiken (eller vad man vill kalla det). Övriga delar kopplat till melodifestivalen kan gott tas i andra trådar i passande delforum.

isch, mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in