2014-04-16, 00:32
Medlem
Valknuts avatar
När jag var ung, för ett bra antal år sedan, så hade jag fått med mig en ett år yngre tjej med mig hem (hon var 13), och efter en stunds nervösa inviter blev det lite tonåringshångel. Men när jag kränger av henne bh:n till hennes ,ganska välutvecklade för ålderns, bröst märker jag att det saknas något. En vårtgård. What the actual what the what?
Jag hade "läst" tillräckligt många spännande tidningar för att förstå att något var vajsing. Nu efter ca ett tjog år så fattar jag fortfarande inte. Är det normalt? Hon hade vanliga bröstvårtor men sen ingenting för att sedan ha som ett blodkärl som markerade linjen där vårtgården skulle varit. Är det någon annan som stött på samma sak? Tacksam för svar.
Citera
2014-04-16, 08:14
Medlem
Evilyns avatar
En väninna har vårtgårdar i samma färg som resten av kroppen. De syns alltså inte.
Vårtgårdar finns i alla möjliga fäger, så det är lugnt.
Citera
2014-04-16, 14:26
Medlem
Elsharins avatar
Vårtgårdar kan komma i alla möjliga storlekar, allt från knapp existens till (citat från en vän) "stora som hamburgare". Så det behöver faktiskt inte vara att vårtgården har samma färg som huden utan den kan helt enkelt inte finnas också. Sen finns ju de som har men där vårtgården krymper och knappt syns när bröstvårtan blir styv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in