Bästa ställningen för män är när hon ligger på rygg, man har hennes ben uppe på axlarna, och har stöd för sig själv genom att hålla fast hennes handleder/eller händerna på hennes bröst, och kuken i hennes anal. Samma ställning i fittan är också bra, men analt i den här ställningen är absolut skönast.
Har personligen en överdimensionerad kuk, både betydligt längre än snittet och bredare, till det och en väldigt smal och väldigt kort flickvän som har väldigt liten fitta och anal. Så man hamnar i en väldigt dominant position där hon är i stort sett helt fastlåst och har inget att sätta emot när man väl knullar henne (vilket hon verkligen gillar). I den här ställningen så kommerr hon hålla 110% koncentrerad ögonkontakt med dig, andas tungt och nervöst medans du glider in och ut. Du ser varje rörelse du gör ge resultat på hennes ansikte. Man börjar långsamt, kör snabbare och djupare och gräver med kuken emellanåt, snurrar runt, teasar, saktar ner. Kör sådär analt en stund, sen byt till fittan, kör så en stund, sen tillbaka till anal. Jag brukar i 8 fall av 10 avsluta i henne analt.
När man kommer så pumpar man in den så långt det går. Helt oslagbart. Ibland drar jag ut den i den här positionen, och spermar ner hela hennes ansikte, tuttar, mage och allt, sen in med kuken igen för slut pumpsen i antingen fittan eller röven. Väldigt sexigt där hon ligger sen när man är klar, som en sjöstjärna på rygg i sängen och flämtar, sperma över ansikte, hela överkroppen och det rinner ut från fitta o röv.
Hålla fast hennes handleder kör man om hon redan kommit före dig och är klar. Man måste alltid låta tjejen komma först, eller att man kommer samtidigt.
Annars brukara jag ha händerna på hennes stora tuttar, så hon kan pulla sig till orgasm i den här positionen. Då tajmar vi in och kommer samtidigt. Även här sexigt att ibland sperma ner henne precis när hon hon får orgasm, hon har vidöppen mun och ögon och stönar och skriker, och man bara duschar henne med sperma. Man kan medans man runkar o sprutar över henne, pulla i något av hennes hål med andra handen när man gör detta. Variation ökar intensitet och spänning.
Varning:
Denna ställning är inte för nybörjare. Särskilt inte om du är storkukad som jag och knullar en petite kvinna. Inget du bara kan göra med vem som helst från ingenstans. I början när ni kör denna får man såklart vara Väldigt försiktig, tog många månader med de flickvänner jag haft att öva upp dom och tänja deras hål inför sånt här sex. Använd bra glidmedel och mycket av det. Gå långsamt framåt, låt henne komm varje gång så att hon associerar det med något som är skönt och inte något som är för mycket. Knulla henne inte hårt det första du gör för då gör det ont och så får du aldrig köra så igen. Belöningen är att ni båda får det mest intensiva orgasmerna, och att hon vill köra det igen och igen. Sen är det viktigt att fortsätta köra såhär regelbunden, tar man ett par veckors paus eller så, så är det nästan som att börja om från början igen. Så jag brukar försöka köra den här här ställningen åtminstone 1 gång om dagen av de 2-6 ggr vi har sex varje dag. Man kan missa ibland men viktiga är att hålla det någorlunda regelbundet om du vill kunna ha långa perioder av den bästa ställningen.
I mitt fall med nuvarande flickvännen så har det faktiskt gått lättare att vänja hennes anal vid min kuk än fittan. Hon upplever lite oftare fittan som mer känslig än hennes anal. Speciellt vid här ställningen, eller hårt bakifrån t.ex. då min kuk slår in i väggslutet på hennes fitta, vilket gör henne öm efter en liten stund. Där går analt hårt bakifrån numer mer smidigare kan köra längre tid och djupare, det är inte att jag bottnar henne på samma sätt som med fittan. På sikt var det alltså enklare att töja hennes anal, än hennes fitta som fortfarande är så tajt.
Hursom. Den här favorit ställningen brukar efteråt när man är färdig resultera i att hennes ben vibrerar och skakar, något man också ser hända när hon haft anala orgasmer, det och en leende flickvän som bara vill ha mer. Då vet man att man lyckats.
Men helt klart skönaste positionen för en man.
Bakifrån och missionären bleknar i jämförelse,
ni ska veta att ni kan få mycket ut mer njutining än så från era flickvänner!