Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 23:18
Medlem
Jag kan inte citera folk längre, varje gång jag trycker citera och kommer till rutan för att skriva ett inlägg så står följande text där.

Samma text ligger "förskriven" när jag ska skriva ett nytt inlägg, exempelvis det här. Inlägget skrev jag i en podcasttråd här på forumet igår, och för att verkligen krångla till det ligger inte det inlägget i min lista över skrivna inlägg. Det finns dock i tråden.
2014-04-14, 23:29
Medlem
Grodaifickans avatar
Du har fått en varning för att du gjorde reklam i ditt tidigare inlägg. Kolla dina PM's.

EDIT: Tror jag.
EDIT2: Fast då borde å andra sidan det inlägget ha tagits bort. Glöm vad jag sa.
Senast redigerad av Grodaifickan 2014-04-14 kl. 23:34.
2014-04-14, 23:34
Medlem
Varför skulle jag få en varning för reklam i en tråd där man postar nya podcasts?
2014-04-15, 13:05
Medlem
Det gäller visst bara på min stationära dator och bara i Chrome. Installerat om Chrome, men det är samma sak ändå.
Senast redigerad av Oskar. 2014-04-15 kl. 13:08.
2014-04-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Det gäller visst bara på min stationära dator. Installerat om Chrome, men det är samma sak ändå.
Börja använda en annan webbläsare?

Fast detta är ju att gå runt problemet..
2014-04-15, 13:21
Moderator
^Eazs avatar
Prova att rensa autofill forms.
2014-04-15, 15:48
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Varför skulle jag få en varning för reklam i en tråd där man postar nya podcasts?
För att du inte tipsar om en podcast utan gör reklam för din egen.
2014-04-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
rensa
Provade det, men det gjorde ingen skillnad. Är som sagt bara på ena datorn. Jag är inloggad på mitt chromekonto på båda, så det känns som något trams som skulle ligga lokalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
reklam
Självklart får man tipsa om sin egen, allt annat vore konstigt. Men det är inte det, för inlägget är kvar och jag har inte varnats eller så.
2014-04-16, 09:34
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Det är uppenbarligen i din ände och inte vår, så låser denna tråd.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in