Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 21:56
  #1
Medlem
Tja! Som många andra här snusar jag och vill självklart att det ska vara så billigt som möjligt!
Men vart är det blilligast att beställa från? Har absolut inget emot att beställa från utlandet eller så.
Har varit in på buysnus.com och snusexpress.com tror jag dom heter, dom är ju sjukt billiga och har det snuset jag vill ha. Men dom skickar inte till sverige?! Går det att lösa på något sätt för en billig peng eller är det bara att glömma?

Har kollat på dom svenska sidorna och tror isnus.se är billigast av dom och där har jag beställt nu och det funka kanon! Men det är fortfarande på tok för mycket pengar..

Så vart är det billigast? Vill få fram den absolut billigaste lösningen. Finns det så man kan köpa "Svartsnus/fulsnus" någonstans?

Snusar Rödalacket lös och Grov, Rape, General smoky oak och en massa mer då jag varierar väldigt med portions snuset.
Citera
2014-04-14, 22:12
  #2
Medlem
Bergstens avatar
Billigast måste vara att köpa "prillan" snussats från någon välsorterad tobaksbutik, eller teknikmagasinet.
Sedan smaksätta denna efter egen smak.
Citera
2014-04-14, 22:20
  #3
Medlem
Det ska vara färdigt snus i såna fina små dossor för har varken tid eller ork för att göra eget :/
Citera
2014-04-14, 22:29
  #4
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KakSmurFen
Det ska vara färdigt snus i såna fina små dossor för har varken tid eller ork för att göra eget :/
Har du så lite ork att du inte orkar spraya 1,5 dl vatten över en snussats så tycker jag du ska söka dig till Vårdcentralen och kolla upp vad det är för fel på dig.
Citera
2014-04-14, 22:40
  #5
Medlem
Prillan färdiga påsar, finns både white och orginal portion. Kostar ca 250:- och innehåller 25 dosor.
Är inne på min fjärde box fungerar riktigt bra, ibland får man dra två prillor när man vill ha lite krut.

Finns på PGW
Citera
2014-04-14, 22:54
  #6
Medlem
Det jag söker är färdigt snus.

Buysnus.com Skickar till Norge. nån som vet nån sida som typ tar emot min beställning och sen skickar den hem till mig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback