Citat:
Ursprungligen postat av felia
Åter till topic hörde jag något om.
Nej d00rkey, det fanns inga gaskammare för människor och då behövdes heller inga gasmasker för sonderkommandot. I avlusningskammarna, för tyfuslöss, med 26 gradig cirkulerande varmluft var nog gasmask en del i säkerhetsutrustningen för tjänstgörande sanitätspersonal. När personalen avslutat avlusningen förmodar jag att de tog av gasmasken för att kunna äta men de kanske hade sugrör.
Vad Höss påstår i sina framtorterade memoarer visar om inte annat hur orimligt hela tillvägagångsättet var.
Märkligt hur regelvidrigt exalterade gaskammartroende blir i varenda tråd de kontaminerar med OT tjafs.
Skulle
det vara topic!??
Men jag spinner ju vidare ändå.. Hej & hå!
Det är en ytterst logisk tankevärld eller idévärld du, och säkert flera "revisionister", har byggt upp!
Eftersom Höss (enligt er) bekännt något som inte stämmer så kunde sonderkommandona inte använda sugrör för att "äta" (?) för det var ju 26 grader varmt och då blir det obekvämt att använda gasmask. Således behövdes inga sonderkommandofångar för de kan ju inte kallas så om de arbetar med tyfusbekämpning. Den svåra judiska tortyren av Adolf Eichmann och de omfattande dödshoten mot hans familj ger ju ändå vid handen att han bara skötte sitt och lät vännen Himmler styra och ställa.. För det måste ju Himmler ha gjort eftersom något konkret dokument där Hitler undertecknat något endaste dokument om att vara taskig mot judar i allmänhet inte kan uppbringas.. Därav följer att gaskamrarna i Birkenau inte fanns och således behövde SS inte spränga några byggnader, för vad skulle ryssarna kunna hitta för användbart där att använda i sin fortsatta kriminella krigföring mot ett alltigenom oskyldigt och försvarslöst Tyskland? Liksäckar (med bolster i på det att liken inte må frysa)?? *
Ergo: Förintelsen är en bluff! (Dock ingen
konspiration, för en sådan behövs ju inte eftersom alla forskare, historiker och experter helt enkelt bara tror på den på något "sionistiskt religiöst" vis!)
... Låter detta inte klokt!??

.. Jo, jag förstår! Men när man (försöker) förstå sig på vad förintelseförnekare skriver och menar så får man ju vänja sig vid det mesta!
Edit: Märk att denna tankegång var
min egen motsvarighet (eller rättare sagt; tolkning) av hur den typiska förintelse"revisionistiska argumentationen brukar fortskrida!
Men det viktigaste argumentet av alla är väl så klart att några
gaskammare aldrig konstruerades eftersom ingen samtida ritning nämner de avsedda lokalerna som annat än "likkällare".. (?) Och därmed fanns det heller inte någon "Förintelse" av judar under WWII.. (??)
Edit2: Oh! Förresten.. Jag blev nog en smula "
regelvidrigt exalterad" när jag författade det här inlägget.