Eftersom min förra tråd (helt oförståeligt) slängdes får jag här starta en del två.
Jag skriver följande i den tråden för er som inte orkar läsa den:
"Ja, jag skrev elev har sex med lärare, för var det inte allas vår våta dröm när vi var yngre? Att ha sex med dnen snygga lärare? En del har lyckats ganska bra med detta och vad blir tacken? Jo, samhället låser in deras lärare.
Detta är ju helt fel, är man 15 år är man kapkabel till att inse vad man gör och det är helt klart att man vill ha sex, ändå döms lärarna till fängelse - för våldtäckt. Vad är det för fel på samhället?
(Förövrigt hade jag nog inte bangat för Debra Lafave, trots att hon ser ut som en docka på fotot)."
I artikeln nämns Pamela Rogers Turner, 27 år, som inte är mycket för världen på den bilden som publicerats på Aftonbladet. Ack så fel man kan ha, här kommer fler bilder på henne från rättegången:
Off Topic, men jag gissar på att anledningen till att din förra tråd slängdes, berodde på precis det som Pellenez skrev, att det inte var mycket till skvaller i tråden.
Jag håller med. Även om jag gillar trådens topic. :D
Off Topic, men jag gissar på att anledningen till att din förra tråd slängdes, berodde på precis det som Pellenez skrev, att det inte var mycket till skvaller i tråden.
Jag håller med. Även om jag gillar trådens topic.
Off topic: Det var därför om jag inte publicerade den i Skvaller till att börja med, det var en moderator som flyttade den till Skvaller. Det var därför som låsningen av den var obefogad.
"Turner was a college homecoming queen and basketball player who once appeared as a bikini-clad promoter for a professional wrestling match. Her husband, Chris Turner, filed for divorce in January, at the same time she was indicted."
Off topic: Det var därför om jag inte publicerade den i Skvaller till att börja med, det var en moderator som flyttade den till Skvaller. Det var därför som låsningen av den var obefogad. :rant:
Hon är den snyggaste läraren jag har sett [refererar till de senaste bilderna i Aftonhoran], hade varit en dröm som 13-åring att få testköra henne
13-åringens mamma verkade inte misstycka då hon inte ens ville att det skulle leda till rättegång.
Hon är den snyggaste läraren jag har sett [refererar till de senaste bilderna i Aftonhoran], hade varit en dröm som 13-åring att få testköra henne
13-åringens mamma verkade inte misstycka då hon inte ens ville att det skulle leda till rättegång.
kan inte annat än hålla med. Hur j-vla angenämnt är det inte att bli förförd av en så läcker donna?
Det skulle vara rätt så kul att se hur killen ser ut, som lyckades med detta konststycke.