• 7
  • 8
2023-06-23, 08:52
Medlem
Har en ny relation sedan en tid tillbaka, ligger regelbundet med ett par. Nytt setup fr mig, spnnande. Jag har haft tjejsex frr, men alltid tnt mer p mn. Kvinnan i detta par r bi och nu p sistone har det nstan alltid blivit s att mannen kommer i min fitta och sen slickar hon mig efter. Jag kommer alltid. Sjukt sexigt.
Citera
2023-06-23, 09:27
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
Har en ny relation sedan en tid tillbaka, ligger regelbundet med ett par. Nytt setup fr mig, spnnande. Jag har haft tjejsex frr, men alltid tnt mer p mn. Kvinnan i detta par r bi och nu p sistone har det nstan alltid blivit s att mannen kommer i min fitta och sen slickar hon mig efter. Jag kommer alltid. Sjukt sexigt.
Grattis!
Alltid lika trevligt med kvinnor som gillar att slicka.
Senast redigerad av RobbanUC 2023-06-23 kl. 09:30.
Citera
2023-07-01, 03:16
Medlem
Jag r kanske gammal - men jag minns det underbara med att f slicka en varm mjuk fuktig fitta - hon kom hem och var p vg till duschen - jag knde doften - ja ni vet - nyknullad - hon lite motstrvigt "jag har ju jobbat" ... nr vi vl insg tillsammans hur det var s fick jag se p och jag fick preppa - jag fick slicka ... vi levde inte i alla dagar tillsammans, men det r vackra dagar jag minns
Senast redigerad av JPtheodd 2023-07-01 kl. 03:21.
Citera
2023-07-01, 10:10
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JPtheodd
Jag r kanske gammal - men jag minns det underbara med att f slicka en varm mjuk fuktig fitta - hon kom hem och var p vg till duschen - jag knde doften - ja ni vet - nyknullad - hon lite motstrvigt "jag har ju jobbat" ... nr vi vl insg tillsammans hur det var s fick jag se p och jag fick preppa - jag fick slicka ... vi levde inte i alla dagar tillsammans, men det r vackra dagar jag minns

Sexigt...
Citera
2025-06-18, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Har brjat bli en fetisch fr mig. Att slicka min frus nyknullade fitta ren. Hon lskar det. Ngon annan med liknande lggning?

Nr mitt ex brukade rida mig och jag spruta i hennes s brukade hon komma upp och rida mitt ansikte eftert. Nr jag var kladdig i hela ansiktet av hennes och mina juicer s kysstes vi alltid intensivt. Lika upphetsande fr oss bda.
Citera
2025-06-18, 09:15
Medlem
lakes avatar
Cuckpostning p hg niv lmao
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto