Se till att inte glömma att cannabis kan ge paranoida känslor, det blir mer lätthanterligt då och något man kan garva åt istället. Typ, blir du paranoid så tänk bara att det beror på puffarna du dragit i dig. Behöver inte vara mer avancerat än så.
Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
Nej det finns inget sätt. Tro mig. Sluta röka istället det är inte värt det.
Inte värt det? Man undrar ju osökt på om du vet vad du pratar om. Låter som att du svalt anti-drogpropagandan utbasunerad av Svenska staten med hull och hår. Alkohol är ypperligt och superbra att berusa sig med, cannabis däremot... Oj, oj, oj!!! Jättefarligt, alla som röker på kommer börja med heroin och dö knarkardöden. Idiot...
Citat:
Ursprungligen postat av
Al-Gore-Rytm
Ja sluta röka detta, då det inte verkar passa dig.
Det kan också vara värt att fundera på att välja ett mer ambitiöst umgänge. Alla dessa vänner är vänner med varandra så länge de alla tar drogen. Så den gruppen splittras förr eller senare. Det blir mer av ett problem senare i livet i och för sig, så den framförhållningen har man inte när man är ung.
Ytterligare ensom inte tycks ha den blekaste men du kanske är helnykterist? Vill inte tänka på ditt "ambitiösa" umgänge, fan vilket roligt liv jag kan tänka mig att du har... Dock misstänker jag att du har roligt på egen hand för inte fan lär du ha något umgänge så som du uttrycker dig.