2014-04-09, 22:10
Medlem
Bodyfitness96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantGul
"över internet hemma" ??

wall of text.

Elevcentralen.se.

problemet är inte mitt sätt att studera problemet är min diagnos vilken jag inte kan nämna på flashback vilken inte många i Sverige har om man säger så.
Citera
2014-04-09, 22:25
Medlem
Har du en tvilling eller hur ska du legitimera den som gör det i ditt ställe?
Elevcentralen är övning, provet måste göras på trafikverket, lycka till.
Citera
2014-04-10, 10:02
Medlem
provocative77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodyfitness96
klarade uppkörningen på första gången jag satte mig vid ratten körde upp utan att träna med körskola. kör bil lika bra som en som haft körkort i 10 år.
Så du menar att du trots att du inte klarar teorin kan alla lagar o förordningar lika bra? Hmm.... Kanske bäst vi lägger ner teoriprovet då det inte fyller en funktion då.
Senast redigerad av provocative77 2014-04-10 kl. 10:04.
Citera
2014-04-11, 15:13
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Elevcentralen.se.

problemet är inte mitt sätt att studera problemet är min diagnos vilken jag inte kan nämna på flashback vilken inte många i Sverige har om man säger så.

Man kan göra provet muntligt om du har problem att läsa och skriva. Har du en diagnos så kontakta Transportstyrelsen och se vilka alternativa möjligheter att göra teoriprovet som finns.
Citera
2014-04-12, 14:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1anonymous1
Posta ditt framtida reg-nummer på flashback så jag vet vilken bil jag ska undvika.

Klarar du inte av teorin bör du heller inte ha körkort då du är en trafikfara för dig själv men framförallt medtrafikanter.
Men sluta vara så jävla PK och komma med samma jävla floskler "Dig vill jag inte ha i trafiken" "Du är en trafikfara" blablabla. Inte fan är man en sämre förare bara för att man inte klarar av 80 % av teoriprovet, som för det mesta innehåller korkade frågor som inte ens har relevans i själva trafiken.
Citera
2014-04-14, 23:59
Medlem
Bodyfitness96s avatar
var kan man fixa fusk till teorin?

Hejsan, gör denna tråd för att försöka få tips var man kan hitta något fusk till teorin så man klarar den. kosta får den kosta (inget under 10 papp tack)

hur har ni som har fuskat med teorin klarat det ?

(moral polisen behöver inte kommentera)
Citera
2014-04-15, 00:03
Medlem
MrDases avatar
Citat:
Hejsan, gör denna tråd för att försöka få tips var man kan hitta något fusk till teorin så man klarar den. kosta får den kosta (inget under 10 papp tack)

hur har ni som har fuskat med teorin klarat det ?

(moral polisen behöver inte kommentera)

Varför inte bara köpa en teorikurs? Använda sunt förnuft och tänka att fotgängare alltid har företräde. Höger regeln. Och allt är ditt fel och du har alltid skyldighet.

Svårare än så är de inte
Citera
2014-04-15, 00:06
Medlem
Bodyfitness96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDase
Varför inte bara köpa en teorikurs? Använda sunt förnuft och tänka att fotgängare alltid har företräde. Höger regeln. Och allt är ditt fel och du har alltid skyldighet.

Svårare än så är de inte

Gjort 114 repetioner (dom man måste göra innan teorin provet)

inte klarat en enda och 2 måste klaras innan vi får göra Teorin provet

ligger på standard på 35 rätt av 70.

så jag har gett upp. funderar starkt på att köpa ett körkort och byta till ett svenskt.
Citera
2014-04-15, 00:17
Medlem
Vi hade testprov på vår körskolan, gjorde frågor till jag hade bra resultat och klarade provet utan minsta problem. Teoriprovet är sjukt enkelt och orkar man inte plugga till det kanske man inte borde ha körkort?
Citera
2014-04-15, 00:19
Medlem
Bodyfitness96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinga
Vi hade testprov på vår körskolan, gjorde frågor till jag hade bra resultat och klarade provet utan minsta problem. Teoriprovet är sjukt enkelt och orkar man inte plugga till det kanske man inte borde ha körkort?

studerar 2 timmar om dagen och gjort det i 9 månader. vad anser du att inte plugga ?
Citera
2014-04-15, 00:37
Medlem
Ack så enkelt med teori, pluggade på nättest ca 50ggr.
Antingen kommer du ihåg frågorna som kommer likna frågorna på teoriprovet, fast med annorlunda formelering/teckensnitt
Och/eller kör du med uteslutar metoden, många av frågorna är ren bullshit och mycket lätta att se igenom.

Annars har jag för mig att vissa trafikskolor ger extra hjälp just med teorin.
Citera

Moderatormeddelande

Postat av scheele 2014-04-15, 00:56
Medlem
Två trådar med närmast identiska frågeställningar sammanfogade. TS frågar efter vad som händer när man fuskar på teorin och metoder för detta. Håll er till topic hädanefter.
//moderator
Senast redigerad av scheele 2014-04-15 kl. 01:23.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in