• 1
  • 2
2014-04-09, 10:02
Medlem
Gteborgs rap white gillar jag! Inte direkt jttebilligt menmen
Citera
2014-04-09, 10:51
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rarity
Gteborgs rap white gillar jag! Inte direkt jttebilligt menmen

39 kr betalade jag fr en dosa igr, knns prisvrt.
Citera
2014-04-09, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ckrfe00
jag vill ha billigt snus som r gott hlst med nn god smak spelar ingen roll om det r portion eller ls har funderat p oden extreme fr jag gillar starkt snus men vill ocks prova offroad strawberry fr den verkar god har ngon ett tips eller tv att komma med? striv till hur mycket det kostar och snt

Okej, terkom med recension nr du krt oden extreme ls. Fyfan hll p att spy av nikotinkicken, portionerna fungerar bra men lsen blev bara fr mycket. Finns ngra goda smaker att vlja mellan.

Kr sjlv p ettan portion, snusade lsvarianten i 5 r innan jag bytte till portion, knns bra faktiskt.
Citera
2014-04-09, 11:55
Medlem
Kapten eller LD riktigt bra snus fr va s billigt.
Citera
2014-04-09, 13:14
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndOfTime
Jag snusar general tailored white, det r helt bst!

Vill ocks ge detta snus tummen upp Fr 32 kr r det nog det billigaste snuset som samtidigt har hg kvalit.

Visst du kan kpa LD, Knox och Kaliber men du fr inte samma goda smak eller hllbarhet p prillorna som med General Tailored White. Dessutom s rinner det inte verdrivet mycket utan har ett lagom rinn.

Kaliber r gott, men jag fr byta prilla efter 45 minuter d smaken tar slut. LD smakar p tok fr mycket salt i mitt tycke.
Citera
2014-04-10, 01:48
Bannlyst
Ld bsta budget snuset, har mkt smak och svider fint. Kaliber r ganska okej med fast smaken frsvinner vldans fort... Kp ld 30 portion. Fuktigaste portionssnuset p marknaden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in