2014-04-07, 13:34
Medlem
Tja!

Har beställt 0.5 gram 4F-PVP och 3 tabbar OZ (4F-PVP & 5-meo-malt) från TT och tänkte testa detta i helg. Vilken av dessa substanser är bäst att köra tillsammans med weed?

Är tjej, mellan 18-20 år och väger 60-70 kg om det spelar någon stor roll. Testat marijuana och en halv tab OZ innan.
Citera
2014-04-07, 13:43
Medlem
Sjograss avatar
Svaret på din fråga får du genom att testa själv, för att se vad DU tycker.
Citera
2014-04-07, 14:17
Medlem
OZ tabbarna e ganska sketna, om du käkar dom så är det mest Moxyn du känner av.
Moxy och weed blir helt klart mindfuck iallafall.
Citera
2014-04-07, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blodherren

Moxy är 5-meo-mipt, det är inte samma som 5-meo-malt.
Citera
2014-04-07, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Svaret på din fråga får du genom att testa själv, för att se vad DU tycker.

Tänkte mest på om det är dåligt att kombinera substanser med maya? Om man först tar Oz eller 4f-pvp.. Väntar några timmar och sen "rundar av" med att röka?

Citat:
Ursprungligen postat av Blodherren

Jag är lite osäker på om det är 5-meo-mipt eller 5-meo-malt i OZ tabbarna då det stod på TTs hemsida att det är moxy när jag beställde men nu står det att dem har 5-meo-malt istället.

Hur menar du med mindfuckad?
Citera
2014-04-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Moxy är 5-meo-mipt, det är inte samma som 5-meo-malt.

juste ja,TT fick slut på moxy och satte in malt, ursäkta glömde bort det. det var moxy i oz tabbarna senast jag tog dem

är det soft med 4f-pvp+5-meo-malt eller?
Citera
2014-04-08, 14:33
Medlem
Hur menar du med mindfuckad?[/quote]

För mig blir moxy mer att man känner sig trippig i huvet,,åker iväg på tankeresor, alltså inga visuals.

men nu var det ju malt i oz tabbarna, jag tog 2 st sånna(gröna5-meo-malt) och det hände inte mycket..rökte lite weed så blev det som ett cb rus fast starkare. dagen efter intag var som en bakfylla och sov uppåt 12timmar. många fb:are rekommenderade att man måste minsann snorta Malt annars ere skit.

jobbigt läge för dig, oz tabbarna svider som fan i snoken och du snyter blått ett tag framöver
Citera
2014-04-09, 03:15
Medlem
Har använt en hel del 4F-PVP och anser mig ha rätt bra koll på drogens egenskaper nu.
Och jag älskar att runda av en natt med syntetiska cannabinoider för min del.
Den jag rökt har varit AB-FUBINACA och det har främst varit ungefär 2-3h efter senaste dosen PVP och det är helt underbart. Får munchies, blir sederad och trött.

Har även provat röka en ränna på folie med 4F-PVP och FUBINACA blandat (LITE fubinaca) och det gillade jag över förväntan. Trodde 4FPVP skulle köra över totalt men fubinacan stod på sig. Rekomenderas men kan ge upphov till oro eller panik om man röker dom eller tar dom IV - eller hursomhelst antar jag i en och samma dos då man kommer få känna på uppgången och den lilla rush IV och rökning ger.
Citera
2014-04-13, 20:33
Medlem
Nu är iallafall oz tabbarna uppe på TT igen, med kombon 5-meo-mipt och 4f-pvp.
Citera
2014-04-14, 16:12
Medlem
Devilocss avatar
Weed funkar bra med allt förutom alkohol imo!
Men du känner dig själv bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in