Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-07, 01:15
  #1
Medlem
LokeLacrimosas avatar
Jag hoppas att du tar dig tid att se denna föreläsning, vem du än är.

Den här föreläsningen av Michael Tellinger är en sammanställning av hans efterforskningar om människans ursprung. Den behandlar olika ämnen, bland annat historia om Sumer och Anunaki/Elohim, arkeologiska platser i afrika och hans slutsatser kring dessa, världseliten samt lösningen/slutet på denna sjuka samhällshierarki.

Jag hoppas att ni tar er tid att se detta klipp.
https://www.youtube.com/watch?v=gcD1h9DYitg

I och med att föreläsningen behandlar många olika ämnen såsom, historia, arkeologi, politik och massa annat var denna tråd lite svårplacerad för mig. Jag hoppas att mod finner placeringen lika tillfredsställande som jag själv tillslut ansåg.

Jag hoppas att klippet kan leda till diskussioner kring ämnena som berörs och att någonting produktivt faktiskt kan komma utav detta.
Citera
2014-04-07, 06:24
  #2
Medlem
motvalls avatar
Inget för Historia, vi prövar här;

Historia --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2014-04-18, 11:02
  #3
Medlem
Jag har kommit fram till att människan är en gudomlig varelse, men vi blir förtryckta och bortdragna från våran riktiga verklighet.
(Kom fram till det genom egen forskning o inte bara denna video, dock har jag sett den tidigare)
Citera
2014-11-17, 10:33
  #4
Medlem
turbotuttens avatar
Gå med i ubuntu sverige på facebook!

Finns både stängd och öppen grupp, vi håller just nu på och diskuterar om hur man kan skapa ett samhälle !
Citera
2014-11-17, 22:21
  #5
Medlem
Himmler!s avatar
Sammanfatta lite så att man slipper kolla på ett två timmar långt klipp för att delta i diskussionen.
Citera
2014-11-18, 08:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Sammanfatta lite så att man slipper kolla på ett två timmar långt klipp för att delta i diskussionen.

De vill skapa ett samhälle utan pengar där man byter saker och där alla jobbar väldigt lite, vad jag har förstått.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback