Hej, jag är diagnostiserad med ADHD, det är egentligen ADD jag har men ja..
Jag är väldigt lugn som person, tar allt lugnt och sansat, brusar aldrig upp, tänker innan mina handlingar.
Får ofta höra att jag låter drogad för att jag har så lugnt och avslappnat tonläge.
Nu är det så att jag helt plötsligt dom senaste dagarna har fått extrema konsentrationsvårigheter, svårt att sitta stilla och vara lugn. Jag är absolut inte avslappnad, mår piss.
Jag kontrolerar mig själv väldigt bra i vanliga fall även om jag kan ha problem med koncentration. I min vardag undviker jag all stress så gott det går. Jag lever efter vad jag klarar av. Lätt då man är student som inte går någon riktig inriktning men ja! nu till själva grejen då. Som jag smått börjat att förklara men jag är extremt tankspridd just nu och grötig i skallen. Spänd.
Ja precis. Just nu dom senaste tre dagarna eller så så är jag stressad, okoncentrerad, spänd, svårt att sitta stilla, huvudvärk nu. Svårt att andas nu. Mår dåligt och allt detta har jag inte varit med om på typ två år eller så, ett år kanske. I alla fall det är mycket märkligt tycker jag,
har någon varit med om detta? varför kan det vara såhär?
Jag har lärt mig hantera mitt problem men nu är det något jävligt skumt som pågår.
(Äter järntabletter sen en vecka tillbaka då jag givit blod. Hoppade över idag på grund av att jag mått dåligt)
Fan detta är bara ren skit så slarvigt jag skrivit men ajja... hoppas någon fattar