lägg upp bilderna i fullstor storlek kanske? Jag har lite kompisar i sandviken jag kan fråga men man måste visst ha loggin på den där sista länken och jag orkar inte med sånt.
Blev medlem där igår (tror jag det var), men har inte fått något aktiveringsmail än.. men i tråden på den sidan låter det som om bilderna finns ute på DC också (no shit), någon som vet namnet på mappen?
Eller om någon som är medlem på den där sidan skulle kunna ta och lägga ut bilderna för allmän beskådan vore inte helt fel det heller..
Blev medlem där igår (tror jag det var), men har inte fått något aktiveringsmail än.. men i tråden på den sidan låter det som om bilderna finns ute på DC också (no shit), någon som vet namnet på mappen?
Eller om någon som är medlem på den där sidan skulle kunna ta och lägga ut bilderna för allmän beskådan vore inte helt fel det heller..
Dom verkar inte skicka ut aktiveringsmail. Snuskigt dåligt.
När jag blev medlem fick jag min aktiveringsmail direkt. Ska kolla om jag kan fixa bilderna i större format och posta här. Det är väl ca 15 bilder totalt
danke schön. Dock ingen jag känner igen, ser litegrann ut som nån jag halvkänner, skulle kunna vara kusin eller nått. Aja, ska höra mig för med diversekrogvrak och liknande. Återkommer om jag får veta nått.