Fel? Ja han hade kurser där de som "vann" var de kvinnor som var nakna och hade sex med Franco. Återstår när hans radarkompis Seth Rogen åker fast också. Emma Watson en av flera och den mest kända som tyckt Rogen också var en skitstövel.
Fel? Ja han hade kurser där de som "vann" var de kvinnor som var nakna och hade sex med Franco. Återstår när hans radarkompis Seth Rogen åker fast också. Emma Watson en av flera och den mest kända som tyckt Rogen också var en skitstövel.
Enligt läckorna från Sony så är det inte bara Emma Watson som tycker det.
Enligt läckorna från Sony så är det inte bara Emma Watson som tycker det.
Jo det är jävla intressant. Seth Rogen hela tiden innan shit hit hit fan. Franco är min buddy. Såg aldrig något olämpligt när jag gjorde film med honom. Sedan överbevisad. Jag tar avstånd från James Franco! Kommer aldrig göra film med honom igen. Sedan när fler och fler säger han Seth också var en skit så japp återstår att se hur han tar sig ur det.
James Franco, Armie Hammer, Kevin Spacey, med flera utfrysta kändisar får väl starta ett eget filmbolag: Cancelled Pictures. Det kan bli bra. Talangen finns.
James Franco, Armie Hammer, Kevin Spacey, med flera utfrysta kändisar får väl starta ett eget filmbolag: Cancelled Pictures. Det kan bli bra. Talangen finns.
Det skulle kunna bli starten för ett New, New Hollywood.
James Franco will play a U.S. Navy sailor stationed in post-World War II Naples, where he fathers a child, in gritty Italian drama “Hey Joe.” Directed by Claudio Giovannesi (“Gomorrah” TV series, “Piranhas”), the film is now shooting in the southern port city.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!