Hallå flashback, jag funderar alltså på att bli en sådan som bara knullar och inte blir kär - jag har lidit av depression och skit, mindrevärdeskomplex och generell mental tortyr (skojar inte, det kan dyka extremt långt med suicidal / homicidal ideation på kvällarna).. Så, jag är ärligt talat väldigt rädd för vad svek och hjärteblod hade gjort med min stackars lilla kemikalielåda aka hjärnan.
Vad tycker ni själva? Kärlek kan visst kännas bra, men jag vet inte, är backlashen värt det?
Sidoinfo:
Mentala sjukdomar förr:
Jag nämner mina tidigare problem endast för att ni ska kunna göra en någorlunda 'screening' av mig
Tack för mig och tack för att du läst hit och ja frågeställningen som sagt: Bli kärlekseremit eller ej?
Vad tycker ni själva? Kärlek kan visst kännas bra, men jag vet inte, är backlashen värt det?
Lite som att överväga skaffa barn men man måste tänka på om barnet kommer lida eller kanske t.o.m. begå självmord en >inte så vacker< dag.
mentala sjukdomar i dagsläge: bara depression, kanske börjar bli lite smått psykopatiskt då jag har märkt att jag sårar folk och är allmänt lite färgblind inför vad som är tolerabelt och inte, fantasier om att mörda varenda människa på jorden då och då fast det har börjat passera.
Jag har haft storhetsvansinne, trott på mig själv lite väl för mycket, snackat om Nietzsches övermänniska och att jag var Einstein nummer 2
don't judge snälla, jag har haft hyfsta lågt självförtroende och självkänsla genom hela min uppväxt och det nådde sitt klimax när jag blev dödligt sjuk för några år sedan, ja det är okej idag, vill helst inte prata så mycket om det
don't judge snälla, jag har haft hyfsta lågt självförtroende och självkänsla genom hela min uppväxt och det nådde sitt klimax när jag blev dödligt sjuk för några år sedan, ja det är okej idag, vill helst inte prata så mycket om det
Tack för mig och tack för att du läst hit och ja frågeställningen som sagt: Bli kärlekseremit eller ej?
kanske har jag uttryckt mig luddigt men ja... Nämen, du förstår, det enda problemet jag har med den där analogin är att chansen för att ett Disneyland-besök slutar i gråt och hat och kanske livslång psykologisk skada är något mindre men annars var det väl en bra analogi...jag ska vän överväga att gå in i förhållanden - om jag ens får chansen