2014-04-04, 17:29
Medlem
Får man magsmärtor? Dela med er nån som har tagit det!
Citera
2014-04-04, 17:31
Medlem
tj.s avatar
Är du känslig mot koffein?
Citera
2014-04-04, 17:57
Medlem
Lukos avatar
Inte känslig mot koffein, men de är extremt starka. Se till att äta något direkt efter intag. De ska intas på tom mage.
Citera
2014-04-04, 18:56
Medlem
Zevs1337s avatar
Jag tycker att ripped hardcore är väldigt bra, det är nästan 300 mg koffein i en kapsel om jag minns rätt? Det är väldigt mycket och ger dig en otrolig energi kick speciellt ifall du är känslig mot koffein. Man kan få ont i magen ifall man tar de på tom mage, när jag tar de brukar jag oftast köra cardio och man orkar springa mycket mer. Ibland kan det brännas lite i halsen ifall du löper och dricker vatten medans, jag har också behövt rapa mycket mer när jag dricker vatten och springer vilket kan kännas jobbigt. Svettas mer gör man också.

Jag tycker iallafall det är en bra produkt (2x60 tabs för 259?) lätt värt imo
Citera
2014-04-08, 21:45
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zevs1337
Jag tycker att ripped hardcore är väldigt bra, det är nästan 300 mg koffein i en kapsel om jag minns rätt? Det är väldigt mycket och ger dig en otrolig energi kick speciellt ifall du är känslig mot koffein. Man kan få ont i magen ifall man tar de på tom mage, när jag tar de brukar jag oftast köra cardio och man orkar springa mycket mer. Ibland kan det brännas lite i halsen ifall du löper och dricker vatten medans, jag har också behövt rapa mycket mer när jag dricker vatten och springer vilket kan kännas jobbigt. Svettas mer gör man också.

Jag tycker iallafall det är en bra produkt (2x60 tabs för 259?) lätt värt imo

Eller så köper man deras koffeintabletter för 79kr/100st.
Det som skiljer är 100mg koffein per tablett samt att det rena koffeinet inte innehåller kaffe och grönt te extrakt. Hallon ketoner är inget du behöver.
Citera
2014-04-09, 02:22
Bannlyst
Varför dricker ni inte kaffe istället? Ger samma koffeinboost, mer mängd fibrer, mer antioxidanter och mer ro.
Citera
2014-04-09, 08:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
Varför dricker ni inte kaffe istället? Ger samma koffeinboost, mer mängd fibrer, mer antioxidanter och mer ro.

Innehåller kaffe fibrer?
Citera
2014-04-09, 09:23
Medlem
qdqdqs avatar
Ni vet att kaffe innehåller mänsklig avföring och massor av bekämpningsmedel va? Tänkte att det kan vara bra att veta. Själv så föredrar jag sådant som folk har framställt med vita rockar och plasthandskar på sig, det är godare och förmodligen många gånger nyttigare (dessutom så slipper man ju avföringen).
Citera
2014-04-09, 10:27
Medlem
KK94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Ni vet att kaffe innehåller mänsklig avföring och massor av bekämpningsmedel va? Tänkte att det kan vara bra att veta. Själv så föredrar jag sådant som folk har framställt med vita rockar och plasthandskar på sig, det är godare och förmodligen många gånger nyttigare (dessutom så slipper man ju avföringen).

Källa på det?
Bekämpningsmedel är väl möjligt men avföring lät lite väl mycket..
Citera
2014-04-09, 10:59
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Citat:

Är du helt blåst eller?

För övrigt, nej jagade inte ont i magen av ripped hardcore. Men polaren fick det. Så det är helt beroende på person.
Citera
2014-04-09, 11:46
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.Pain.No.Gain
Är du helt blåst eller?

För övrigt, nej jagade inte ont i magen av ripped hardcore. Men polaren fick det. Så det är helt beroende på person.

Nej men du är uppenbarligen efterbliven.
Citera
2014-04-09, 15:03
Medlem
Citat:
Nej men du är uppenbarligen efterbliven.

Svara med en källa istället?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in