2014-04-05, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahoo134
Jag har mycket fett att förbränna så då är det lugnt. är ju inte på min tredje dag imorgon, fast jag har druckit lite mjölk och vitaminer så jag ska känna mig lite piggare ärligt så bryr jag mig inte vad som händer när jag inte äter. skiter i om jag dör.. då får man det lugnt och skönt iallafall. Men skulle aldrig kunna ta livet av mig genom överdosera eller hänga mig.

Har redan överdoserat en gång, så
Ta och snacka med en läkare imorgon istället. Så kan du få hjälp med såväl deppet, som illamåendet och näringen. 3 flugor i en smäll
Citera
2014-04-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
Ta och snacka med en läkare imorgon istället. Så kan du få hjälp med såväl deppet, som illamåendet och näringen. 3 flugor i en smäll

Läkare går inte att prata med, dom förstår inte en. varför tror du att jag överdoserade första gången? det var ett rop på att jag verkligen behövde hjälp psykiskt syftade jag på då. så hamnade på sjukhuset och var nära att bli magpumpad, det jag överdoserade gjorde så att mitt hjärta slog alldeles för fort, men dom fick det under kontroll.. tyvärr.
Citera
2014-04-05, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahoo134
Läkare går inte att prata med, dom förstår inte en. varför tror du att jag överdoserade första gången? det var ett rop på att jag verkligen behövde hjälp psykiskt syftade jag på då. så hamnade på sjukhuset och var nära att bli magpumpad, det jag överdoserade gjorde så att mitt hjärta slog alldeles för fort, men dom fick det under kontroll.. tyvärr.
För mig funkade det fint. Mår ganska klockrent now days

Läkare går visst att få hjälp av, men vill man bara prata så är en psykolog bättre. Däremot så är inte alla läkare eller psykologer bra. Men det betyder inte heller att alla är dåliga.

Men din situation beror inte på någon sjukdom, utan en händelse. Lyckligtvis är detta den enklare varianten att lösa, och löses bäst med nära och kära och lite tid.
Citera
2014-04-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3.
För mig funkade det fint. Mår ganska klockrent now days

Läkare går visst att få hjälp av, men vill man bara prata så är en psykolog bättre. Däremot så är inte alla läkare eller psykologer bra. Men det betyder inte heller att alla är dåliga.

Men din situation beror inte på någon sjukdom, utan en händelse. Lyckligtvis är detta den enklare varianten att lösa, och löses bäst med nära och kära och lite tid.

inte för mig, har träffat 3 olika och fått olika mediciner också. känns inte som något hjälper förutom att skada sig eftersom det är den enda gången jag tänker på något annat. gått ner ca 1,5 kilo nu och känner att kroppen börjar dra ihop sig lite. hoppas det fortsätter så.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in