2014-04-06, 00:55
Medlem
HerrPs avatar
Jag rekommenderar att undvika alla PK skadade människor. Har erfarenheter av vänner som skärmdumpar andra vänners Facebook flöden och hänger ut, kontaktat chefer och krävt åtgärder etc.

Nej, klipp kontakt med den här sortens människor.
Citera
2014-04-06, 02:53
Medlem
seriously?s avatar
Gör som jag! Stå för vad du säger!

Att diskutera politik på fyllan är jävligt roligt! Roligast är när man frågar kjoltygen vad de gör på krogen när de egentligen skall stå framför spisen. Många sura miner! Men nog blir feministerna lite våta innanför troslinningen av det.
Citera
2019-02-01, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mannenpamanen
95 procent av alla mina vänner är så politiskt korrekta att det står mig upp i halsen, och jag vill bara kräkas på mitt facebookflöde.

Yppar man ett endaste kritiskt ord mot vår ansvarslösa invandringspolitik eller ifrågasätter feminismens rabiata naiva verklighetsfrånvända sk.kamp så utmynnar det i ett kommentarsfält med 300 inlägg där alla på ett aggressivt sätt vill tvinga mig att tycka som de gör. OCH DÅ ÄR JAG OERHÖRT snäll och försiktig i min argumentation.

Vi har oerhört många roliga minnen från förr, resor, utekvällar osv, innan politisk korrekthet började utvecklas på riktigt. Och det faktum att vi fortfarande har kul när vi ses gör det svårt att ens tänka detta, men borde jag sluta umgås med dessa?

Alla har rätt till sin åsikt, så att säga upp bekantskapen är oerhört fyllt med dubbelmoral, och det vore som att ge dem öppet mål... men jag mår psykiskt dåligt över detta. Det är som att se sina vänner bli glupskt uppätna av monstret PK.

What to do?

Man bryter med dem. Det är upp till dem och när de behandlar de dig som om de vore politiker som bara kör med envägskommunikation så är det tack och hej.
Citera
2019-02-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoxxyFox
Säg till dem att ni ska tänka mera olika, föreslå en nazistkväll hemma hos dig. Kalla det för ett "open-minded seminarium".

.....med direktbuss till Dachau för den som vill se hur man som etniskt homogent kollektiv kan uppnå vad som helst bara viljan och visionerna finns.

Jag kan stå för droger, NS-insperade tal och diverse underhållning.

En fråga är dock, vad ser du hos dessa dönickar till vänner? PK-folket är nog dom mest ointressanta slapptaskar som finns

14/88
Citera
2019-05-18, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Jag förstår ditt problem, jag har själv försökt att diskutera saker som jag tycker är fel,
spelar ingen roll vad det handlar om, man måste få prata och diskutera.
Dom är inte längre mina vänner varken på ansiktsbladet eller i verkliga livet

Men jag tror nog att du försöker övertyga dina vänner att ditt sätt att tänka är rätt,
och deras sätt är fel?

Min erfarenhet är att man bara ifrågasätter vad de håller på med och det tål de inte. Det blir ju inte bättre av att deras hyckleri hela tiden är så uppenbart och att deras självgodhet äcklar. Fatta vad de här typerna ansvarar för, döda människor i massinvandringens spår. Det är det mest allvarliga.

Att de fortfarande yppar sina åsikter, det är märkligt men det beror väl på att Sverige är ett extremistland och att dessa människor inte fattar det stötande i att vara regimlojal till ett sådant.
Senast redigerad av Mertillen 2019-05-18 kl. 08:19.
Citera
2019-05-18, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
.....med direktbuss till Dachau för den som vill se hur man som etniskt homogent kollektiv kan uppnå vad som helst bara viljan och visionerna finns.

Jag kan stå för droger, NS-insperade tal och diverse underhållning.

En fråga är dock, vad ser du hos dessa dönickar till vänner? PK-folket är nog dom mest ointressanta slapptaskar som finns

14/88

Dachau är ju inget ideal. Varför drar du upp koncentrationsläger? Fullständigt irrelevant eftersom det etniskt homogena Sverige var ett av världens absolut bästa länder att leva i. Det är tvärtom så att fattigdom, våld, religiösa dogmer, diktatur och skit är vad som följt iochmed massinvandringen. Herregud.
Citera
2019-05-18, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Min erfarenhet är att man bara ifrågasätter vad de håller på med och det tål de inte. Det blir ju inte bättre av att deras hyckleri hela tiden är så uppenbart och att deras självgodhet äcklar. Fatta vad de här typerna ansvarar för, döda människor i massinvandringens spår. Det är det mest allvarliga.

Att de fortfarande yppar sina åsikter, det är märkligt men det beror väl på att Sverige är ett extremistland och att dessa människor inte fattar det stötande i att vara regimlojal till ett sådant.

Ja jävlar i skägget, det var en gammal tråd och inlägg

Men att säga att Dina/Mina FB-vänner ansvarar för mord är ju helt fel, du tycker det du tycker och det får du enligt lag, men det du tycker är inte korrekt. Det var ju mestadels gamla MV som pga/tack vare Svinfeldtregeringen öppnade dörren på vid gavel. Lika dant vad beträffar 9000 afghaner, det finns inte en st. människa som hade något att säga till om, vad jag har förstått.

Citat:
..det etniskt homogena Sverige var ett av världens absolut bästa länder att leva i. Det är tvärtom så att fattigdom, våld, religiösa dogmer, diktatur och skit är vad som följt iochmed massinvandringen. Herregud.

Jag håller delvis med, men jag skulle nog säga att NeoFeminismen är boven i dramat.
Citera
2019-05-18, 10:15
Bannlyst
Citat:
Ja jävlar i skägget, det var en gammal tråd och inlägg

Men att säga att Dina/Mina FB-vänner ansvarar för mord är ju helt fel, du tycker det du tycker och det får du enligt lag, men det du tycker är inte korrekt.

Jag är väldigt korrekt i det här. Alla pk-djävlar är fullständigt ansvarslösa, är aningslösa men bär ensamma ansvaret för all död i massinvandringens spår. PK har skapat ett monster till samhälle. Det är deras fel och det är bara deras fel.

Citat:
Det var ju mestadels gamla MV som pga/tack vare Svinfeldtregeringen öppnade dörren på vid gavel. Lika dant vad beträffar 9000 afghaner, det finns inte en st. människa som hade något att säga till om, vad jag har förstått.

De här idioterna tar fortfarande inte avstånd från den regim som sugit till sig även hazarerna.
Citera
2019-05-18, 10:34
Medlem
Citat:
Jag är väldigt korrekt i det här. Alla pk-djävlar är fullständigt ansvarslösa, är aningslösa men bär ensamma ansvaret för all död i massinvandringens spår. PK har skapat ett monster till samhälle. Det är deras fel och det är bara deras fel.
De här idioterna tar fortfarande inte avstånd från den regim som sugit till sig även hazarerna.

Då finns det heller inget att diskutera om; man tycker precis exakt som dig, eller dör!

Om du håller fast vid detta så är Du helt omöjlig att prata med och om du fortsätter att skylla brott på människor som röstar på andra partier än Ditt fina parti så förtjänar du varken vänner eller en jämlik debatt med några andra än skräpet som röstar på det där fina partiet som Du röstar på.
Citera
2019-05-18, 10:39
Bannlyst
Citat:
Då finns det heller inget att diskutera om; man tycker precis exakt som dig, eller dör!

Du tolkar det jag skriver som om du vore en idiot, vilket du förmodligen är. Det är inte jag som är ansvarig för HMF, Näthatsgrupppen, Juridikfronten, arresteringarna, rättegångarna, de fällande domarna, våldtäkten på Elin Krantz, Bellas död på Drottninggatan.

Jag vet, jag vet sedan länge, att pk om de inte är helt omdömeslösa är kallhamrade as. De ansvarar ju för det här. Dessutom är de hycklare. Bara för att du är blind inför detta betyder inte det att jag har något minsta fel i vad jag skriver.

Citat:
Om du håller fast vid detta så är Du helt omöjlig att prata med och om du fortsätter att skylla brott på människor som röstar på andra partier än Ditt fina parti

Håll käften, din djävla mupp eftersom du inte vet vad jag röstar på. Jag kanske inte ens röstar överhuvudtaget. Däremot är jag utan skuld. Du är det inte.

Dra nu åt helvete! Prata med någon annan. Jag vill bara ha med anständigt folk att göra.
Citera
2019-05-18, 11:17
Medlem
Turbomachines avatar
Har själv tagit bort två stycken som jag har känt i ca 15 års tid som körde pk dravlet.
Båda personerna bor med sina partners i helvita områden och de vurmar för fortsatt kaos för andra.
Citera
2019-05-18, 11:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
De flesta PK-hjon jag känner har helt gått över till klimathysteri & nämner inte längre något om mångkulturens fördelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in