Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2019-03-27, 10:49
  #61
Medlem
Nicchzos avatar
Jag märker inte av någon större skillnad på just Loka crush gentemot andra sådana drycker. Det är väl smakerna som kan variera, men fortfarande inget speciellt.
Citera
2019-03-27, 14:03
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonteboj
Är dessa "Loka Crush" värt pengarna eller inte? Jag är lite besviken första gången jag smakade en av de och att de bara innehåller 15% fruktjuice, det är inte så jättemycket utan de hade smakat väldigt mycket bättre om det var 25% istället.

Jag har slutat köpa de meningslösa Vitamin Well dryckerna då de är inget annat än överprisade som in i helvete vitamintillskott, dessutom så innehåller de inte ens i närheten samma mängd vitaminer så det är bara en jävla scam att köpa skiten.

Är Loka Crush värt pengarna?

Absolut inte värt pengarna!
Dyrt och relativt trist smak på dom.

Drick vatten istället.
Citera
2019-04-04, 15:38
  #63
Medlem
Witkos avatar
Det är inte värt att lägga pengar på crush, för mycket socker för att vara bubbelvatten och för lite socker för att vara söt dricka.

Men, köp flera sorter och smaka själv så vet du om det är något för dig.
Citera
2019-04-06, 13:13
  #64
Medlem
NaZdravis avatar
Den är mer läsk än vatten och innehåller hälften så många kalorier.
Dessutom relativt naturlig produkt?

Dricker hallonvarianten ibland.
Citera
2019-04-07, 17:15
  #65
Medlem
Ingen höjdare. Kör vanlig vatten
Citera
2019-04-25, 15:42
  #66
Medlem
volvo 240s avatar
Oj jag trodde dessa var nya för våren 2019, där har vi en klar nackdel med att vara blind.

Har druckit hallon, Jordgubb och Citron. Gillar Citron följt av jordgubb bäst. Men gillar å andra sidan inte hallon alls ens som bär eller i nån form av dryck. Kommer nog köpa dessa ganska ofta i framtiden.
Citera
2021-01-07, 22:35
  #67
Medlem
Föredrar vanlig Loka.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback