Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-15, 22:39
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
Apelsin är helt klart den godaste, så testa den! Citron är också bra.
Prövade Apelsin nu, tycker den smakar något beskt.. Tror det är den jag gillar minst hittils, bara en kvar nu!
Citera
2017-01-16, 03:20
  #50
Medlem
Jul1a0js avatar
Har testat alla. Hallon är favoriten, men de alla är väldigt goda
Citera
2017-03-27, 07:46
  #51
Medlem
orrecrists avatar
Finns det nån Stor Loka tråd eller?
Citera
2017-03-27, 12:50
  #52
Medlem
Bertil85s avatar
Helt okej. Smakar mineralvatten smaksatt med saft.
Kul om man inte orkar blanda själv !
Citera
2017-03-27, 17:24
  #53
Medlem
orrecrists avatar
Hatar crush & varför i helvete har dom tagit bort krusbär/päron?? Klart den godaste blir att bojkotta fucking Loka nu
Citera
2017-04-22, 17:16
  #54
Medlem
SnilleFixs avatar
Fan vad god loka crush päron är.
__________________
Senast redigerad av SnilleFix 2017-04-22 kl. 17:21.
Citera
2018-12-31, 15:16
  #55
Medlem
illerkids avatar
Har ju snöat in på päronsmaken, men frågan är vad de innehåller egentligen..

Idag satte jag mig i bilen för att åka och stödhandla, på golvet brevid låg en 1,5 l flaska till hälften med vatten..helt genomfrusen.
Brevid låg en likadan, men med Crush Päron, samma mängd innehåll..inte en tillstymmelse till is i den.
Man blir lite konfunderad.
Citera
2019-01-01, 00:44
  #56
Medlem
bombaccis avatar
Jag gillar loka crush hallon och päron på 33 cl burk men provade att köpa loka crush jordgubb på plastflaska och mår alltid lite dåligt efter ha druckit den. Lite konstigt, smakar inte lika gott heller. Dricker hellre mer eller festis än loka crush, men loka crush r kanske lite nyttigare i alla fall...
Citera
2019-01-01, 10:16
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illerkid
Har ju snöat in på päronsmaken, men frågan är vad de innehåller egentligen..

Idag satte jag mig i bilen för att åka och stödhandla, på golvet brevid låg en 1,5 l flaska till hälften med vatten..helt genomfrusen.
Brevid låg en likadan, men med Crush Päron, samma mängd innehåll..inte en tillstymmelse till is i den.
Man blir lite konfunderad.
Förmodligen är det sockerinnehållet som påverkar.
Vi hade läsk stående i skafferiet en vinter och det blev lite för kallt därinne.
Vi hade Light-läsk där som frös medan vanlig läsk klarade sig.
Citera
2019-03-27, 09:59
  #58
Medlem
jontebojs avatar
Loka Crush?

Är dessa "Loka Crush" värt pengarna eller inte? Jag är lite besviken första gången jag smakade en av de och att de bara innehåller 15% fruktjuice, det är inte så jättemycket utan de hade smakat väldigt mycket bättre om det var 25% istället.

Jag har slutat köpa de meningslösa Vitamin Well dryckerna då de är inget annat än överprisade som in i helvete vitamintillskott, dessutom så innehåller de inte ens i närheten samma mängd vitaminer så det är bara en jävla scam att köpa skiten.

Är Loka Crush värt pengarna?
Citera
2019-03-27, 10:01
  #59
Medlem
Är väl beroende på vad man vill åt. Tycker att Loka Crush är äckliga. Smakar bara tillsatser och konstgjort. Är mer en läsk än mineralvatten.

Funkar att blanda grogg på dock.
Citera
2019-03-27, 10:08
  #60
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Är väl beroende på vad man vill åt. Tycker att Loka Crush är äckliga. Smakar bara tillsatser och konstgjort. Är mer en läsk än mineralvatten.

Funkar att blanda grogg på dock.
Ja asså det känns som att man lika gärna kan köpa Cola Zero och andra läsker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback