Har förstört väldigt mycket för mig själv på en och samma gång. Sjukskriven, slutat med alla mina hobbies och aktiviteter, gjort slut med min flickvän, vill helst inte träffa folk. Är bara hemma och sover och äter i princip. Har kontakt med en läkare, nästa möte på tisdag. Tänker mycket på självmord. Har så jävla tråkigt. Har ni några som helst förslag på vad man kan göra för att få tiden att gå snabbare?
lira "Path of exile". Bästa samlar-spelet som finns 2k14.
Inga resets på ekonomi osv, som många nya piss spel har efter varje ny expansion.. Skön miljö.. Bra action... Mycket fria val med olika spelstilar.. Mycket knowledge att ta in... Och även en gnutta skillz att dra nytta av.
lira "Path of exile". Bästa samlar-spelet som finns 2k14.
Inga resets på ekonomi osv, som många nya piss spel har efter varje ny expansion.. Skön miljö.. Bra action... Mycket fria val med olika spelstilar.. Mycket knowledge att ta in... Och även en gnutta skillz att dra nytta av.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!