• 1
  • 2
2014-04-02, 17:33
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blades88
Parallels, om man nu inte vill starta om datorn för att byta OS

Parallels är extremt snyggt integrerad och klart bäst om man inte behöver farten, men min version slutade funka i Mavericks och istället för att bara ladda ner en uppdaterings så fick jag ett erbjudande om att köpa senaste versionen för bara 500:- + moms. Bra deal, men dom kan dra åthelvete om dom pissar så på sina kunder…
Citera
2014-04-10, 12:25
Medlem
Tänker mycket på detta själv eftersom jag egentligen vill ha windows för att kunna köra windows spel på macen, men känns onödigt att lägga en massa pengar på ett program på en dator jag inte bestämt mig för om jag ska behålla sen, någon som har ett tips på vad jag kan göra? Eftersom jag har en Air så har jag inget cd uttag.
Citera
2015-12-21, 13:41
Medlem
Pappersvargens avatar
Behöver köra några enkla Windows-program och vet inte riktigt vad jag ska använda för system.
Bootcamp går bort då jag inte vill boota om datorn.

Finns det något system där jag kan emulera Windows via en USB-sticka? Windows-licens finns att tillgå. Det gör inget om det kostar pengar men det får gärna vara någorlunda billigt.
Citera
2015-12-21, 15:53
Medlem
Littons avatar
Fusion är överlägset. Men välj Boot Camp om dina program kräver väldigt mycket prestanda.
Citera
2015-12-21, 15:56
Medlem
Littons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Behöver köra några enkla Windows-program och vet inte riktigt vad jag ska använda för system.
Bootcamp går bort då jag inte vill boota om datorn.

Finns det något system där jag kan emulera Windows via en USB-sticka? Windows-licens finns att tillgå. Det gör inget om det kostar pengar men det får gärna vara någorlunda billigt.

Enklare/vanliga program klarar sig med CrossOver. Finns även andra, ex WineBottler.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in