Citat:
Ursprungligen postat av
Ingenjoer
Är det möjlighet (I Europa) att hitta en eskort som är villig att ha sex utan kondom? Det är en sorg inom mig att jag aldrig haft sex på riktigt, delvis utan skydd och känna hur det känns att ha sex med en kvinna på det mest intima sättet.
Är det möjligt att hitta en eskort som är villig att ha sex utan skydd? Kanske om man talar om för henne att man aldrig haft utan skydd tidigare?
Du hittar dem överallt. I Sverige finns det några (svenska) eskorter som öppet på RS annonserar om att de har sex utan kondom (mot extra betalning). Men det finns desto fler som inte annonserar om det, men ändå erbjuder utan kondom. Min erfarenhet är att många "hobbyeskorter", med en bakgrund som "swingers", inte ens frågar om kondom utan bara stoppar in den när det är dags efter förspelet. De begär inte heller någon extra dusör för kondomlöst knull. I flera fall tror jag inte ens att de har haft någon kondom. Annars är det många som kan tänkas skippa kondomen (även om det inte står om detta i den officiella annonsen) om man frestar med extra betalat och åter andra skippar kondomen om man blir stamkund.
Även i Danmark finns det de som annonserar öppet om kondomlös sex och åter andra som knullar utan, men som inte annonserar om det.
I Tyskland finns det några FKK i NRW som är kända för att vara AO-bordeller (AO = "alles ohne", allt utan) eftersom i princip alla tjejer där knullar utan. Jag har skrivit recensioner om besök på
FKK Luderland och
Bernds Saunaclub - FKK Scheiferhof i maj i år. I Tyskland får inte tjejerna/bordellerna annonsera öppet om kondomlös sex (inte ens kondomlös avsugning är egentligen tillåten med prostituerade) och du kan på bordellerna hitta skyltar som pliktskyldigast påminner om kondomplikten.
I Österrike däremot så annonseras det helt öppet om kondomlös sex och väldigt många tjejer erbjuder det. Wien har av en del beskrivits som paradiset för "ohne"-sex. En vanlig term i Österrike är "naturservice" eller "natursex" för kondomlös sex, men den tyska termen AO/"Alles Ohne" börjar även vinna mark.
Både i Sverige och runtom i Europa så är det som regel rätt lätt att få kondomlös sex thaimassageinrättningar eller på bordeller med asiatiska kvinnor mot en extra dusör om 500 SEK / 50 €. Det annonseras i regel inte öppet om detta utan antingen frågar redan mama-san om vill ha utan eller så görs det upp med tjejen på rummet.
Om du inte har upptäckt det redan så ska du räkna med att det är ett känsligt ämne som framkallar heta debatter och det finns de som har
mycket bestämda åsikter i frågan. Därför finns det också många tjejer som inte öppet annonserar om kondomlös sex och som kund skriver man inte om det heller i recensioner om inte tjejen är öppen med vad hon gör. I Nederländerna har jag till och med varit med om att tjejen efter ett kondomlöst knull på en bordell öppnat en kondomförpackning och slängt en kondom i papperskorgen så att det skulle se ut som att vi knullat med kondom.