2014-03-31, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-limer
http://www.fitnesslifestyle.se/

Kanske inte yogabyxor men DEFINITIVT formen du vill ha! Nicket firdapaulsen http://instagram.com/fridapaulsen visar gärna upp sina.

Ja hon såg ju bra ut tills man såg att det var en dvärg,
Citera
2014-03-31, 11:49
Medlem
Gallipolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adscio
Ja hon såg ju bra ut tills man såg att det var en dvärg,

Om man nu ska spana på dvärgar borde ju barn funka lika bra..
Citera
2014-03-31, 13:06
Medlem
Ja!s avatar
Hoppas att du hittar dem. Men vad jag har läst på Flashback så har tjejerna inte alls tighta byxor för att det är snyggt, utan för att det är smidigt att träna i. Och fy den som tittar!
Citera
2014-03-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Hoppas att du hittar dem. Men vad jag har läst på Flashback så har tjejerna inte alls tighta byxor för att det är snyggt, utan för att det är smidigt att träna i. Och fy den som tittar!
Haha ja det är det bästa som finns
http://fc03.deviantart.net/fs70/i/20...01-d6g78tw.jpg
Citera
2014-03-31, 16:44
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsfanatikern
Jag älskar rumpor. Men jag kollar hellre in en fin rumpa i mjukisbyxor, än i yogapants. Det ser så obekvämt och naket ut med tights. Ledsen att göra dig besviken, tjejen!

Alternativet är att ha ett långt linne som går ner över rumpan.

Eh, mjukisbyxor, lite 2001? Eller iofs kanske med ett par stadiumtofflor och en "ylandevargmotmåne t-shirt"

Ärligt. Visst känns det lite väl med tights upp i analöppningen, men mjukisbyxor, nej tack!
Citera
2014-03-31, 17:15
Medlem
TheAlamos avatar
Jag undrar om det här är ett vanligt tänk bland kvinnor? Känslan av att se en riktigt stjärtig stjärt i såna är en blandning av sexuell frustration och irriterande distraktion. Jag undrar också var man kan köpa såna så jag kan föreslå åt mina kvinnliga vänner.
Citera
2014-03-31, 18:12
Medlem
Kavalleristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigeyesgirl
Har massa tighta yoga byxor/ tränings leggings men INGA av dom går in i rumpan så värst mycket.

Vet ni hur stor skillnad det blir på rumpans utseende när det går in? Hela rumpan kommer fram och man ser verkligen formen bättre osv. Utan det där sträcket som går in så ser rumpan mest ut som ett avlångt, tillplattat paket tycker jag.

Har inte hittat sånna byxor NÅGONSTANS Ingen affär verkar ha dom.

Någon som vet? Behöver tips!!

Kan det inte vara så, att din rumpa är platt och sömmen inte kan gå in mellan de fläskiga skinkorna. Andra kvinnor kanske har mer fasta rumpor så de kan dra upp byxorna för att dra in sömmen mellan skinkorna.
Citera
2014-03-31, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavalleristen
Kan det inte vara så, att din rumpa är platt och sömmen inte kan gå in mellan de fläskiga skinkorna. Andra kvinnor kanske har mer fasta rumpor så de kan dra upp byxorna för att dra in sömmen mellan skinkorna.
Nej somsagt min är rätt så hård och putig. Vissa tights (de flesta) har ingen söm, som ska gå in i arslet. What's your point? Inga tips att ge eller bara här för att snacka skit om mitt ass som du inte sett?
Citera
2014-03-31, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsfanatikern
Jag älskar rumpor. Men jag kollar hellre in en fin rumpa i mjukisbyxor, än i yogapants. Det ser så obekvämt och naket ut med tights. Ledsen att göra dig besviken, tjejen!

Alternativet är att ha ett långt linne som går ner över rumpan.
Javisst, om det är ett par fina mjukisbyxor är det också fint! Typ hollister (lite fjortisvarning) men dom brukar sitta fint och bra på de flesta.
Citera
2014-03-31, 20:52
Medlem
Kavalleristens avatar
Citat:
Nej somsagt min är rätt så hård och putig. Vissa tights (de flesta) har ingen söm, som ska gå in i arslet. What's your point? Inga tips att ge eller bara här för att snacka skit om mitt ass som du inte sett?

Okej, jag måste medge att jag inte är någon expert på yogabyxor. Tänkte bara om du kanske inte tänkt på den aspekten. Varför inte bara klä av sig naken om du vill visa rumpan? Du vill visa rumpan och vi andra som ser din rumpa vet att du vill visa den, så du kan göra det lite lättare för dig själv genom bara visa den, du behöver inte köpa några speciella byxor.
Citera
2014-04-01, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Eh, mjukisbyxor, lite 2001? Eller iofs kanske med ett par stadiumtofflor och en "ylandevargmotmåne t-shirt"

Ärligt. Visst känns det lite väl med tights upp i analöppningen, men mjukisbyxor, nej tack!

Mig veterligt sprang fjortisar omkring i mjukisbyxor även 1998 och 2008, så ditt lilla försök till attack misslyckades kapitalt. Men bra försök!

Nej, inga "stadiumtofflor" eller "ylandevargmotmåne t-shirt". Mjukisbyxor.
Citera
2014-04-01, 00:23
Medlem
Citat:
Javisst, om det är ett par fina mjukisbyxor är det också fint! Typ hollister (lite fjortisvarning) men dom brukar sitta fint och bra på de flesta.

Har inte sett hollisters variant, men de jag menar är lite slappare. Mjukisbyxor lyfter verkligen fram höfterna på en ung tjej, vilket vi killar attraheras av. Inte bara rumpan. Vissa tycker det är lite billigt, men jag tycker det är sexigt när ett par svarta spetstrosor (string) sticker upp ovanför mjukisbyxorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in