Citat:
Ursprungligen postat av
DetVarTypisktJu
Jag borde inte svara till nån så tramsig som du. Detta handlar mest om din person helt enkelt. Du kan inte föra debatt!
Så du tycker alltså att om jag nämner order antisemit så blir det en agenda med alla dina stereotypier. Vad vill du egentligen? Motbevisa att extremhögern är antisemitisk? Göra detta sidospår till ett nytt tema?
Du har svarat på ett inlägg gällande maktskifte i Ukraina. Styrt av USA igen. En viktig händelse för Ukrainas, NATOS och regionens framtid.
Nähä du försvarar inte extremhögern. Vad vill du nu? Vad svamlar du om. Jag försvarar VARKEN extremhögern eller dessa oligarker som makten tycks gå till. Har du nåt att säga om det skulle dina svar vara relevanta.
Hur tycker du din käpphäst Ryssland har nåt att göra med dessa oligarker som jag talade om i inlägget du skapat denna transportråd till? Håll dig till relevanta svar eller skriv det du tänker direkt i tråden i stället.
Sa jag det då? Men det är tydligen klart att du är lite förnärmad över nåt. Försöker slänga in sin käpphäst Putin som svar — fullständigt orelaterat till maktskifte i Kiev.
Kan förstå om du är förvirrad. Du spenderar mer tid till att hitta på saker om dina meningsmotståndare än att hålla dig till ämnet. Sedan verkar du ha en underlig förmåga att glömma det du själv skriver. Försök att hålla dig till ämnet för återigen, dina spekulationer om vilka åsikter jag har är irrelevanta och endast det jag skriver hör till ämnet. Väljer du att ignorera detta kommer jag i fortsättningen att inte svara på dina inlägg. Detta blir mitt sista försök:
1) Nej, jag har aldrig påstått att antisemitismen, eller judar överhuvudtaget, är relevanta i Ukraina-konflikten. DU påstod att nazister genomförde en kupp med USAs hjälp samt refererade till en antisemit. INTE JAG! DU förde in antisemitismen i ämnet, trots att du i tidigare inlägg hyllar semi-fascisten Putin!
2) Så för att jag inte försvarar extremhögern i Ukraina så kan jag inte tycka att det är Ryssland som är det huvudsakliga problemet i landet samt är den största kontributören till fascismen i både Ukraina och Ryssland? I din svartvita värld kan jag antingen bara vara Svoboda-anhängare eller Putin-lakej? Om inte, sluta spekulera i vad jag anser och håll dig till det jag skriver och ENDAST det.
3)Återigen, se svaret ovan. Vad du anser att jag är förnärmad av eller dina gissningar om mina åsikter hör inte till ämnet. Försök att håll dig till ämnet, och endast det. Men jag uppskattar uppmärksamheten dock...