Citat:
Ursprungligen postat av
Der.Schizoid
Satan, du är så inavlad så man skäms! Trots att det finns FAKTA på vilka som är i majoritet på Krim så försöker du ändå påstå att ryska trupper från Ryssland tvingat de stackars 100% EU-vänliga befolkningen på Krim att rösta för att ingå i Ryssland.

Du är verkligen en galning av stora mått och kan mäta dig med Quistlingen Bildt.
Jaså, är du kvar i tråden? Trodde du helt övergått till att hota folk till livet i PM... Här några tramsiga rader där du påstår något jag inte sagt om Krim. Noll poäng till dig där.
Citat:
Putin är inte oskyldig men har skäl vilket varken du, Bildt, Obama eller terroristerna i Kiev har. Ni är bara agitatorer och förespråkare för ett tredje världskrig a k a det sista kriget. Ni ser öppet fram emot utrotning av mänskligheten och med dårars motivation sprider ni er galna propaganda dag efter dag.
Bildt, jag, Obama har inga skäl till vad som däremot Putin har? Att annektera Krim? Du är mer än lovligt förvirrad. Påstår du att vi vill ha ett tredje världskrig? Är det därför du hotar mig, för att du är rädd att konflikten i Ukraina ska utrota alla?
Citat:
Putin är inte beroende av Tyskland men Tyskland är beroende av Putin. Är du bög förresten med tanke på ditt infantila hat mot Putin? Äh det är ju självklart att du är! Krim är och kommer alltid vara ryskt fram tills den dag Obamas krig raderat ut mänskligheten på planeten.
Det är synd att man måste stöta på såna här lågstående debattörer men som jag sagt förut så drar den här konflikten till sig schizofrena sjuka människor med alla möjliga teorier om Bildt, Obama och jordens undergång...