Citat:
Ok, jag slösar 5 minuter på dig fast du inte är värd det. Din kunskapsnivå är så låg och egentligen verkar du behöva en psykolog men några snabba:
Kul att du ger dig tid att svara. Synd bara att ingenting av det du skriver har med saken att göra. Och det kommer från en som får en svårt retarderad amöba att framstå som en nobelpristagare.
Citat:
Irak invaderade Kuwait, USA slog tillbaka. Tyvärr avslutade de inte med en död Saddam men det fixade de så bra i nästa operation 2001. Irak är inte en delstat i USA och landet är befriat från sin diktator.
Jag tycker förstås det är synd/tragiskt om man hamnar på fel sida om en gräns dock så har man faktiskt livet i behåll och livet har man bara ett av. Sedan så måste man inte alltid ockupera ett land. Det räcker med att man bombar sönder landet och sedan lämnar landet åt sitt öde så att landet måste byggas upp igen med lån till exempel av IMF. Det är ju inte svårt att tänka sig vilka som lånar ut pengarna till IMF som i sin tur lånar ut dessa till Irak med villkor då förstås.
Bra att Saddam inte är kvar, var inget fan av honom
Citat:
"Rysshat" är ett patetiskt påhitt av er lågpannor för att försvara aggressionen mot ett europeiskt land, utfört av vårt lands fiende som övat med bombplan mot Sverige och som har ambitioner att ta fler länder förutom lilla Krim. Varför stödjer du sån fascism?
Anledningen att jag tar det du skriver för "rysshat" beror på att du/ni och framförallt världssamfundet kritiserar Ryssland men när USA har gjort mångdubbelt värre saker , ja då kritiserar vi inte utan i vissa fall till och med deltar i mördandet.
Edit. Med "världssamfundet" så menar jag länderna i väst i synnerhet
Citat:
Du är väl också en rättshaverist som drömmer om att få bli en femtekolonnare i ryssarnas tjänst mot Sverige? En misslyckad person som bidrar med förvirrade desperata oneliners och när du lyckas få ihop fler blir din okunskap pinsamt uppenbar. Tror du att du främjar rysslands sak?
Nä, skulle ryssen komma så skulle han inte vara välkommen till skillnad mot dig som viftandes på svansen skulle ta emot Obama The black Hitlers Arméer. Fast varför skulle de vilja ockupera oss med svansviftande hundar som dig som sitter fint redan.
Edit. Glömde att du är i sällskap av hunden Bildt också
Citat:
Du ska vara glad över att USA har en svart president din rasist, hade en republikan vunnit hade det förmodligen varit hårda tag redan
Inte gör det mig något att han är svart, däremot att han är en Hitler men det stör ju inte dig. Undrar varför?
Senast redigerad av micks 2014-04-04 kl. 19:38.
Senast redigerad av micks 2014-04-04 kl. 19:38.