2014-03-28, 09:58
Medlem
Jag som gillar att snusa vit portion med mint, hade hittat den ultimata mint-snusen som dessutom var den enda billiga. G20 green mint. Håller hur länge som helst och superbillig! Kan inte bli bättre. Och eftersom vad jag vet det är den enda billigare snusen på marknaden med mint undrar jag nu när dom idiotiskt nog slutat tillverka dessa - finns det ens någon annan billigare variant av mint-snus? Och säkert inte lika bra heller. Världens sämsta påhitt att sluta med dessa! Laddat upp med några stockar men dom räcker ju inte lång väg... Börjar ta slut överallt nu!
Citera
2014-03-28, 10:12
Medlem
Adversariuss avatar
Jag snusar också dessa och vad jag märkt har de inte slutat tillverka dem än, men ska göra under sommaren (enl. några butiksinnehavare jag pratat med). Alla butiker jag går in i har dem fortfarande. Annars håller jag med dig, förstår inte varför de ska sluta tillverka dem.
Citera
2014-03-28, 11:04
Medlem
kase189s avatar
Bor du i uppsala så rekommenderar jag Anderssonstobak. Dem tar 17 kr/st för Oden white mint.
Köper du stock/stockar kan du även förhandla om priset. Väldigt trevlig personal
Citera
2014-03-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag snusar också dessa och vad jag märkt har de inte slutat tillverka dem än, men ska göra under sommaren (enl. några butiksinnehavare jag pratat med). Alla butiker jag går in i har dem fortfarande. Annars håller jag med dig, förstår inte varför de ska sluta tillverka dem.

Vad jag hört har dom slutat tillverkas nu och dom säljer bara av det som finns nu. Sa det på Maxi här om dagen likaså några hemsidor jag kollat på. Men finns kvar på en del ställen.
Citera
2014-03-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkoholic
Vad jag hört har dom slutat tillverkas nu och dom säljer bara av det som finns nu. Sa det på Maxi här om dagen likaså några hemsidor jag kollat på. Men finns kvar på en del ställen.

Måste ju finnas marknad för dem när det är enda billiga mintsnusen typ
Citera
2014-03-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kase189
Bor du i uppsala så rekommenderar jag Anderssonstobak. Dem tar 17 kr/st för Oden white mint.
Köper du stock/stockar kan du även förhandla om priset. Väldigt trevlig personal

Tyvärr inte!
Citera
2014-03-28, 13:26
Medlem
caspianaslans avatar
Jag brukar köra på Mocca Mint när jag blir mint-snus sugen

http://www.snusbolaget.se/mocca-mint-mini.html

35 spänn dosan kanske inte är så billigt som du vill ha det men är ändå ganska billigt i mitt tycke..
Annars kan du ju snurra runt lite inne på länken jag la in och därigenom kanske hitta andra billigare alternativ
Citera
2014-03-31, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caspianaslan
Jag brukar köra på Mocca Mint när jag blir mint-snus sugen

http://www.snusbolaget.se/mocca-mint-mini.html

35 spänn dosan kanske inte är så billigt som du vill ha det men är ändå ganska billigt i mitt tycke..
Annars kan du ju snurra runt lite inne på länken jag la in och därigenom kanske hitta andra billigare alternativ

Jo alldeles för dyrt vardagssnus ändå när jag betalat 17 kr dosan nu ;P Och gillar inte mini :/ Annars är den bra och håller bra!
Citera
2014-04-02, 16:05
Medlem
caspianaslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkoholic
Jo alldeles för dyrt vardagssnus ändå när jag betalat 17 kr dosan nu ;P Och gillar inte mini :/ Annars är den bra och håller bra!

Aj fan, tänkte inte på att Mocca är mini-prillor, det är det enda jag snusar nästan Sen är det en jäkla skillnad på 17 o 35 spänn, det har du ju helt rätt i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in