2014-03-28, 09:58
Medlem
Jag som gillar att snusa vit portion med mint, hade hittat den ultimata mint-snusen som dessutom var den enda billiga. G20 green mint. Hller hur lnge som helst och superbillig! Kan inte bli bttre. Och eftersom vad jag vet det r den enda billigare snusen p marknaden med mint undrar jag nu nr dom idiotiskt nog slutat tillverka dessa - finns det ens ngon annan billigare variant av mint-snus? Och skert inte lika bra heller. Vrldens smsta phitt att sluta med dessa! Laddat upp med ngra stockar men dom rcker ju inte lng vg... Brjar ta slut verallt nu!
Citera
2014-03-28, 10:12
Medlem
Adversariuss avatar
Jag snusar ocks dessa och vad jag mrkt har de inte slutat tillverka dem n, men ska gra under sommaren (enl. ngra butiksinnehavare jag pratat med). Alla butiker jag gr in i har dem fortfarande. Annars hller jag med dig, frstr inte varfr de ska sluta tillverka dem.
Citera
2014-03-28, 11:04
Medlem
kase189s avatar
Bor du i uppsala s rekommenderar jag Anderssonstobak. Dem tar 17 kr/st fr Oden white mint.
Kper du stock/stockar kan du ven frhandla om priset. Vldigt trevlig personal
Citera
2014-03-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag snusar ocks dessa och vad jag mrkt har de inte slutat tillverka dem n, men ska gra under sommaren (enl. ngra butiksinnehavare jag pratat med). Alla butiker jag gr in i har dem fortfarande. Annars hller jag med dig, frstr inte varfr de ska sluta tillverka dem.

Vad jag hrt har dom slutat tillverkas nu och dom sljer bara av det som finns nu. Sa det p Maxi hr om dagen likas ngra hemsidor jag kollat p. Men finns kvar p en del stllen.
Citera
2014-03-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkoholic
Vad jag hrt har dom slutat tillverkas nu och dom sljer bara av det som finns nu. Sa det p Maxi hr om dagen likas ngra hemsidor jag kollat p. Men finns kvar p en del stllen.

Mste ju finnas marknad fr dem nr det r enda billiga mintsnusen typ
Citera
2014-03-28, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kase189
Bor du i uppsala s rekommenderar jag Anderssonstobak. Dem tar 17 kr/st fr Oden white mint.
Kper du stock/stockar kan du ven frhandla om priset. Vldigt trevlig personal

Tyvrr inte!
Citera
2014-03-28, 13:26
Medlem
caspianaslans avatar
Jag brukar kra p Mocca Mint nr jag blir mint-snus sugen

http://www.snusbolaget.se/mocca-mint-mini.html

35 spnn dosan kanske inte r s billigt som du vill ha det men r nd ganska billigt i mitt tycke..
Annars kan du ju snurra runt lite inne p lnken jag la in och drigenom kanske hitta andra billigare alternativ
Citera
2014-03-31, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caspianaslan
Jag brukar kra p Mocca Mint nr jag blir mint-snus sugen

http://www.snusbolaget.se/mocca-mint-mini.html

35 spnn dosan kanske inte r s billigt som du vill ha det men r nd ganska billigt i mitt tycke..
Annars kan du ju snurra runt lite inne p lnken jag la in och drigenom kanske hitta andra billigare alternativ

Jo alldeles fr dyrt vardagssnus nd nr jag betalat 17 kr dosan nu ;P Och gillar inte mini :/ Annars r den bra och hller bra!
Citera
2014-04-02, 16:05
Medlem
caspianaslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkoholic
Jo alldeles fr dyrt vardagssnus nd nr jag betalat 17 kr dosan nu ;P Och gillar inte mini :/ Annars r den bra och hller bra!

Aj fan, tnkte inte p att Mocca r mini-prillor, det r det enda jag snusar nstan Sen r det en jkla skillnad p 17 o 35 spnn, det har du ju helt rtt i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in