Hej, jag skriver här eftersom jag inte tror läkarbesök är nödvändigt innan jag hör från andra först!
Jag blev tillsammans med en tjej för ett tag sedan och vi har som alltid i början av förhållandet mycket sex. Vi har dock väldigt, väldigt mycket sex och senaste gången var det upp mot 15-20 gånger per dag under en veckas tid. Jag har inte känt av någonting där "nere" men efter senast så började det klia lite på penis men så har det varit förut och det går över efter en dag ungefär, dock så har det börjat rinna flytningar ur urinröret i snart 5 dagar men som inte luktar. Det svider heller inte när jag pissar och känner inga andra "smärtor". Borde jag gå till läkare eller vänta ut?
hahahahahahaha ursäkta.
Men ärligt, 15-20 ggr om dagen? Jag tyckte jag och min första brud var som kaniner som pippade 3 gånger om dagen när vi var 16.
Du måste låta penisen vila.
För övrigt, vad är det för konstisens och färg på flytningarna?
hahahahahahaha ursäkta.
Men ärligt, 15-20 ggr om dagen? Jag tyckte jag och min första brud var som kaniner som pippade 3 gånger om dagen när vi var 16.
Du måste låta penisen vila.
För övrigt, vad är det för konstisens och färg på flytningarna?
Män med flytning ur penis är nästan alltid ett tecken på infektion och bör sökas för. Skulle gissa på klamydia i bästa fall..... Tjejer kan ha flytning normalt detta har inte killar som regel....
Har själv haft såna "flytningar" och testade mig för klamydia och dyl. Hade ingen könssjukdom och flytningarna avtog efter ett par dagar. Så det betyder inte att du har någon könssjukdom. Men! Jag skulle råda dig till att testa dig iaf.
Herregud! 6-7 gånger / dag hade man la möjligtvis i sitt första förhållande men uppåt 15gånger är ju för fan stört
Jag va öm så jag trodde penis skulle ramla av efter 7gånger. Hur lyckas du?