2014-03-25, 15:47
Medlem
Ska hjälpa en polare att byta bakgrund på hennes Windows 7 Starterburk men sliter mitt hår... Hur jävla svårt kan det vara? Tacksam för hjälp
Citera
2014-03-25, 16:32
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Windows Starter är väldigt begränsad när det gäller detta. Man får helt enkelt använda sig av ett 3-partsprogram -> http://windowstips.nu/bakgrundsbild-windows-7-starter/
Citera
2014-03-25, 16:39
Medlem
Måste vara det sämsta OS jag sett, att man inte ens kan byta ut bakgrunden. Skamligt. Tack för hjälpen iallafall
Citera
2014-03-25, 16:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Mja, den har som sagt väldigt mycket begränsningar. Du kan självklart läsa mer här -> http://windows.about.com/od/windowso...in7Starter.htm
Citera
2014-03-27, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Mja, den har som sagt väldigt mycket begränsningar. Du kan självklart läsa mer här -> http://windows.about.com/od/windowso...in7Starter.htm

Schysst, tack för hjälpen. Förövrigt anser jag att Windows bör förintas
Citera
2014-03-27, 08:09
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unacervezaporfavor
Förövrigt anser jag att Windows bör förintas

Mja, vi har väl kanske andra åsikter här.
Citera
2014-03-28, 16:06
Medlem
Citat:
Mja, vi har väl kanske andra åsikter här.

Pallar inte att dra igång något som är helt OT. Fattar bara inte hur man kan skapa ett OS som inte tillåter en att byta skrivbordsbakgrund. Thats it och that sucks....
Citera
2014-03-29, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unacervezaporfavor
Pallar inte att dra igång något som är helt OT. Fattar bara inte hur man kan skapa ett OS som inte tillåter en att byta skrivbordsbakgrund. Thats it och that sucks....
Du kommer bli ännu mer irriterad när hon vill koppla en extern skräm eller TV. Microsoft har begränsat dom inställningarna också trots att datorernas grafik klarar mycket bättre. Det var droppen som fick mig att ersätta starter med en vanligt Win 7 version på en bekants dator.

Du kan vara glad att dom gav upp planen med att begränsa till max 3 program igång samtidigt före Win 7 starter lanseringen när folk klagade högljudd. Synd att folk missade de andra begränsningarna som vi pratat om.
Senast redigerad av panpo98 2014-03-29 kl. 15:21.
Citera
2014-03-31, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Du kommer bli ännu mer irriterad när hon vill koppla en extern skräm eller TV. Microsoft har begränsat dom inställningarna också trots att datorernas grafik klarar mycket bättre. Det var droppen som fick mig att ersätta starter med en vanligt Win 7 version på en bekants dator.

Du kan vara glad att dom gav upp planen med att begränsa till max 3 program igång samtidigt före Win 7 starter lanseringen när folk klagade högljudd. Synd att folk missade de andra begränsningarna som vi pratat om.

Suck, varför blir jag inte förvånad. Som sagt, för övrigt anser jag att Windows bör förstöras.
Citera
2014-04-28, 14:05
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98

VAD???
Jag har 3 skärmar till min dator (Win7 Pro) Inga problem alls!
Citera
2014-04-28, 14:12
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricViking
VAD???
Jag har 3 skärmar till min dator (Win7 Pro) Inga problem alls!

I ditt fall så avser det Pro-version. TS fall så avser det Starter-version.
Citera
2014-04-28, 14:42
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
I ditt fall så avser det Pro-version. TS fall så avser det Starter-version.

Snikvariant=snik antal skärmar:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in