2015-01-20, 13:25
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrekalas
Hola amigos!

Någon här inne som vet en server (helst horde) där det är hög PvP aktivitet , vi snackar många pvp guilds och liknande?

På den servern (Twisting Nether) jag är på just nu känns det mest som alla raidar

Tacksam för svar!
Stormscale var iaf bäst på Horde tidigare, tror att det stämmer fortfarande.
Citera
2015-01-20, 13:52
Medlem
Citat:
Jag har bara fått Shadow Council så jag vet bara hur den är. Den var då likadan som den man fick på level 91-92. Ibland kommer en Rylak och bråkar ibland en Alliance Spy. Inga konstigheter.

Det låter exakt samma som Shadowmoon invasion. Det är inte så att du tänker på den??

Jag har haft flera såna men då jag inte kört dailies (stavning) i grupp så har jag inte kommit in och kört quester i Shattrath city eller harbor. Jag har bara gjort en quest där men måste nog dit och grinda mobs för att få en Shadow council invasion.

Har du bara gjort den i grupp är jag helt med och då har du fått just Shadow council. Trist om den är precis som Shadowmoon invasion i så fall
Citera
2015-01-20, 14:03
Medlem
bosse.gote48s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag är en hunter och min egen varg attackerade mig så jag dog. Vad beror det på?

Skynet har tagit över din varg, nu kommer alla att dö..
Citera
2015-01-20, 14:06
Medlem
bosse.gote48s avatar
Citat:
Hola amigos!

Någon här inne som vet en server (helst horde) där det är hög PvP aktivitet , vi snackar många pvp guilds och liknande?

På den servern (Twisting Nether) jag är på just nu känns det mest som alla raidar

Tacksam för svar!

Har för mig att Twisting är den största PvP och PvE för Horde, men kör du bg's och arena spelar det ingen roll vilken server man är på.
Guilds för PvP är dock en annan sak. Sök i chatten.. Brukar se PvP-guilds söka folk där ibland.
Citera
2015-01-20, 18:15
Medlem
Citat:
Hola amigos!

Tacksam för svar!

I princip hela PvP communityn (iaf den bra delen av den) spelar alliance och är mest centrerad till servrarna Outland och Ravencrest.
Citera
2015-01-20, 18:42
Medlem
Hur går jag in i proving grounds för att köra utmaningen för att sen kunna köra HCs?
Citera
2015-01-20, 18:49
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Hur går jag in i proving grounds för att köra utmaningen för att sen kunna köra HCs?
Du pratar med killen/tjejen i din town hall, tror jag det heter. Sen står det bara "Enter Proving Grounds" där. Sen väljer du bronze, silver och sist gold. Fast du behöver bara köra upp till Silver om du nu tvunget inte vill köra längre.

Du kan också göra det genom din class-trainer.
Citera
2015-01-20, 22:37
Medlem
ApaOnCracks avatar
Tjena klickade in på min follower rekryterare och valde någon random ability bara för att kolla "utbudet" på den, verkar som den låser sig till den ability, då jag inte kan klicka bort den kategorien?
Citera
2015-01-20, 23:15
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Tjena klickade in på min follower rekryterare och valde någon random ability bara för att kolla "utbudet" på den, verkar som den låser sig till den ability, då jag inte kan klicka bort den kategorien?

Hmm hur menar du nu?

Som jag förstår det missclickade du att den ska få någon ability?
Har fått missions tidigare där jag fått missions om att rerolla deras stats.
Citera
2015-01-20, 23:17
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
Hmm hur menar du nu?

Som jag förstår det missclickade du att den ska få någon ability?
Har fått missions tidigare där jag fått missions om att rerolla deras stats.
i ens "inn" finns en npc där du kan rekrytera followers, det är den han pratar om
Citera
2015-01-20, 23:20
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
i ens "inn" finns en npc där du kan rekrytera followers, det är den han pratar om

Tavern menar du väl nu? :P Aha inte provat så mycket med det. Körde lite dailys ibland bara. :P
Citera
2015-01-21, 00:38
Medlem
sjpatriks avatar
Tog mythic twins ikväll! känns jäkla skönt. Nästa reset blir det att jobba på Brackenspore mythic. Hur är svårighetsgraden mellan bossarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in