Hmm håller på och lvlar en crusader i hc, vart borde man köra för att få snabbast exp? Hållt på och kört lite bounties, men det känns rätt segt (eller så kanske det bara känns segt för man inte har community exp buffen längr)
Ingen annan som har problem med "Reconfiguring game files"? Stod att det skulle ta 15-45min men min har hållt på 1 timme och kommit typ 35%. Rätt segt... Fan kan den inte bara installera från skivan för...
Ingen annan som har problem med "Reconfiguring game files"? Stod att det skulle ta 15-45min men min har hållt på 1 timme och kommit typ 35%. Rätt segt... Fan kan den inte bara installera från skivan för...
Vanligt fel.. ta paus sen start igen eller nått. Sök på de, vet många haft de problemet.
Vanligt fel.. ta paus sen start igen eller nått. Sök på de, vet många haft de problemet.
Mm men det hjälpte inte för mig, provade det 10 ggr. Löste det genom avinstallation, verkar som att hela spelet finns med på reaper of soulsskivan. Snart får jag spela :P
Någon som kan förklara lite mer ingående vad "players near you" i friendslist är? Efter att jag googlat står det att det kan vara folk på samma nätverk, t.ex. som ett LAN eller granne som snor WIFI men jag har varken eller. Sitter ensam med nätverkskabeln direkt inkopplad i fiberskåpet. Snackade med personen som verkar vara någon form av granne så möjligt att vi har samma stadsnät ISP? Varför kommer dessa upp i min friendslist, känns ju lite creepy :S