2005-08-10, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hajar inte han som svarar på frågorna att det är bluff?

HAHA Bosse måste ju ha något att göra

Den här tog priset

Fråga
Hmm, hej.. Du skriver hela tiden att det är normalt för killar i 14-15 års åldern att suga av andra killar medan de runkar.. Att det är normalt att suga av andra killar.. detta gör mig väldigt orolig. Jag är snart 17 år.. och jag erkänner.. Jag har ALDRIG haft såna tankar om någon av mitt eget kön.. Jag har aldrig tänkt på en annan kille när jag runkar, och jag har absolut inte sugit av någon annan kille.. Jag har inte ens runkat en annan kille.. Jag skäms mycket över detta, eftersom det tydligen är väldigt onormalt.. Jag mådde så dåligt över detta att jag ringde upp en vän och frågade om jag fick suga av honom.. Han kallade mig för bög-jävel, och nu har jag inga vänner kvar.. Vad ska man behöva göra för att vara normal i dagens samhälle? Kommer jag någonsin få suga av en kille, så att jag blir normal jag med?

Citera
2005-08-10, 13:08
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
kommer ett par till

Kondom i munnen!!

http://ungdomsmottagningen.se/question.php?qa=4180

Haha det där var kul, jag gillar hans seriösa svar, även om han får en del skumma frågor
Citera
2005-08-10, 13:41
Medlem
allisons avatar
Två klassiker.

Ramlar bröstvårtorna av?
http://ungdomsmottagningen.se/question.php?qa=1341

Ramlar ollonet av?
http://ungdomsmottagningen.se/question.php?qa=618
Citera
2005-08-10, 15:46
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Hmm, hej.. Du skriver hela tiden att det är normalt för killar i 14-15 års åldern att suga av andra killar medan de runkar.. Att det är normalt att suga av andra killar.. detta gör mig väldigt orolig. Jag är snart 17 år.. och jag erkänner.. Jag har ALDRIG haft såna tankar om någon av mitt eget kön.. Jag har aldrig tänkt på en annan kille när jag runkar, och jag har absolut inte sugit av någon annan kille.. Jag har inte ens runkat en annan kille.. Jag skäms mycket över detta, eftersom det tydligen är väldigt onormalt.. Jag mådde så dåligt över detta att jag ringde upp en vän och frågade om jag fick suga av honom.. Han kallade mig för bög-jävel, och nu har jag inga vänner kvar.. Vad ska man behöva göra för att vara normal i dagens samhälle? Kommer jag någonsin få suga av en kille, så att jag blir normal jag med?

Det där var in i helvete kul. Låter som en Flashbackare.

- F.G
Citera
2005-08-10, 15:51
Medlem
Anemis avatar
En klassiker är rubriken "Min morfar tog min oskuld". Publicerades i någon flicktidning i början av 90-talet.

Vissa frågor är så konstifika att man undrar var folk som lider en sådan brist på verklighetsuppfattning har växt upp.
Citera
2005-08-10, 16:25
Medlem
spoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
En klassiker är rubriken "Min morfar tog min oskuld". Publicerades i någon flicktidning i början av 90-talet.

Vissa frågor är så konstifika att man undrar var folk som lider en sådan brist på verklighetsuppfattning har växt upp.

Kommer alltid att minnas den frågan när tjejen hade haft sin kompis hemma hos sig och polarn hade varit på toan.
Samtidigt hade då tjejen haft sex med sin hund och vart till slut påkommen av sin kompis. Hon undrade varför hennes kompis vart arg och äcklad, kompisen åkte ju hem.
Citera
2005-08-11, 00:49
Medlem
Knarx0rs avatar
Är det normalt att bli kåt av 80 tals musik som t.e.x Freestyle?

äter snor

hur vet han det?
Citera
2005-08-11, 00:54
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
http://ungdomsmottagningen.se/question.php?qa=1392

Discomus- smaken man aldrig glömmer

Lethal... http://ungdomsmottagningen.se/question.php?qa=1789
Citera
2005-08-11, 09:05
Medlem
Dejads avatar
Glömmer aldrig den underbara Veckorevyn frågan som jag såg i en tidning för många år sen..

"Min pojkvänn våldtog min bästakompis lillebror. Betyder detta att han är bög????"

Eller tjejen som skrev in och fråga om det var normalt att onnanera med dörrhantaget in till hennes rum....

Citera
2005-08-11, 13:04
Medlem
Ganska roligt är det ju också att det står "experterna har besvarat..." högst uppe. Fast det kanske bara är jag som finner det lite humoristiskt.
Citera
2005-08-11, 13:11
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lamaa
Ganska roligt är det ju också att det står "experterna har besvarat..." högst uppe. Fast det kanske bara är jag som finner det lite humoristiskt.

Man måste ju ha prövat allt för att kunna kalla sig expert på ämnet
Citera
2005-08-11, 13:24
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
HAHA Bosse måste ju ha något att göra

Den här tog priset

Fråga

Detta var så kul att man skrattade högt även fast man satt ensam och lägg därtill har verkligen Bo sagt att detta är normalt?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in