Utrustning: 1 st 250W GIB lighting FS-HPS (Blom) , 1 st Philips HPI-T Plus 250w (Veg). 3 st plasthinkar, Luftfuktare, Termometer/hygrometer, Lecakulor, Jord, Perlit. Co2 tabletter, Kolfilter, Ballast, ventslang, cooltube, 1 st Fläkt TT 100mm
Frö: Super Lemon Haze
Startdatum: 16:e mars kom de ut ur jorden. Jag var lite seg med att ge dem ljus så stjälkarna blev en aning för långa.
Kommer försöka att updatera minst en gång i veckan med bilder/videor. Då jag är rätt färsk uppskattar jag all konstruktiv kritik! Tempen ligger rätt stadigt på 22 grader och luftfuktigheten är ca 38. Tänkte börja använda luftfuktaren vilken dag som helst nu.
Jag tänkte odla några Semi plantor nu till slutet av April, Amnesia frön har jag köpt. Tar cirka 70-80 dagar för fullblom Har hittat ett perfekt ställe, vid en bondgård ute på landet
Jag tänkte odla några Semi plantor nu till slutet av April, Amnesia frön har jag köpt. Tar cirka 70-80 dagar för fullblom Har hittat ett perfekt ställe, vid en bondgård ute på landet
Roligt att höra! jag funderar på ställen där de har avverkat skog, är det någon som vet ifall det är safe på sånna ställen? är ju uppet och fint där så
Roligt att höra! jag funderar på ställen där de har avverkat skog, är det någon som vet ifall det är safe på sånna ställen? är ju uppet och fint där så
Granskog? Fel ph i jorden. Och på sensommaren brukar det väl sättas nya granar på platsen?
Jag hade nog passat mig för att sätta ut plantor där.